Завжди цікаво

пʼятниця, 23 жовтня 2020 р.

Казка індійська

 Тема. Індійська народна казка «Фарбований шакал»



Фарбований шакал


Мета: ознайомити учнів зі змістом  казки, розвивати навички самостійного опрацювання тексту, вчити аналізувати вчинки героїв, мислення, розвивати навички  усного малювання, переказу, виразного читання, акторські здібності,    зв’язне мовлення,   творчого сприйняття тексту; сприяти вихованню в учнів високих моральних якостей.
Обладнання: текст казки,  ілюстрації до неї.
              Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І.  Мотивація навчальної діяльності школярів.
 Оголошення теми й мети уроку.
Учитель. Навряд чи знайдеться серед нас хтось, хто б не любив слухати казки, читати їх, мріяти про чарівні речі, казкові пригоди й дива. Лише на перший погляд, казка — забава й розвага для малечі. Але й дорослі можуть знайти в народних казках багато повчального для себе, у чому ми переконаємося, ближче, познайомившись з індійською казкою «Фарбований шакал» (учні записують тему уроку в зошиті).

Пояснення епіграфу                  Заглядає в шибку казка сивими очима,
                                                   Материнська добра ласка в неї за плечима.
                                                                             В. Симоненко
II. Актуалізація опорних знань
1. Евристична бесіда
Що таке  народна казка? (Усна народна оповідь про вигадані події)
На які види за змістом поділяються казки? Чарівні, про тварин, соціально – побутові)
З яких частин складається казка (Зачин, основна частина, кінцівка)
III. Сприйняття й засвоєння нового матеріалу
1. Словникова робота.
Шива – давньоіндійське божество. Втілення руйнівного начала Всесвіту.
Брахман -  в індійській релігії: космічне духовне начало, що є основою всього сущого.
Раджа – індійський титул можновладця,  князя або царя.
2. Ознайомлення з текстом індійської народної казки «Фарбований шакал»
Учитель Казки про тварин уважаються найдавнішими, бо раніше люди жили серед
природи, тож їх існування часто залежало від вдалого чи невдалого полювання
на диких тварин. Інколи тварин навіть обожнювали, складали про них легенди
й казки. зі змістом однієї такої казки ми познайомимося зараз.





3. Короткий переказ казки (фронтальне опитування)
4. Складання плану до казки  (запис плану в зошит)
І. Життя Шакала до пригоди в місті.
ІІ. Чудове перетворення.
ІІІ. Царювання Шакала в лісі.
VI. Виявлення правди.
5. Робота з текстом твору.


Знайдіть і зачитайте в тексті уривок, де ми вперше зустрічаємось з шакалом. Яким він постає перед нами?
Знайдіть і зачитайте уривок , як поводиться Чандарава  в місті. Яким він тут постає перед нами?
За яких обставин Шакал перефарбувався?
Як герой скористувався із цієї ситуації?
Як Шакал себе виказав?
Як його було покарано?
Чи сподобався вам головний герой казки? Поясніть свою відповідь.



6. Компаративний аналіз.
Ознайомлення з казкою І.Франка « Фарбований Лис» .
Складання таблиці за сюжетом казок. 
Учні роблять висновок, чим схожі сюжети казок і чим вони розрізняються.
10 оповідання 1 – ої книги «Пачатантри»
Казка «Фарбований Лис» І.Франка
1. У лісі жив шакал Чандарава.
1.У лісі жив хитрий Лис Микита.
2.Від голоду він подався до лісу.
2.Похвалився ,що в білий день вкраде  на базарі курку.
3.Сутичка з собаками по дорозі до міста.
3. Лис у передмісті, сутичка з собаками.
4. Рятуючись. Вскочив у казан із синьою фарбою.
4. Рятуючись. Вскочив у казан із синьою фарбою.
5.Шакал у лісі – переполох; його хутро синє,  як у бога Шіви.
5.Лис у Лісі – переполох.
6.Шакал каже, що створений Брахманом і помазаний на царство.
6.Лис каже, що виліплений Святим Миколаєм із небесної глини і помазаний на царювання.
7. Шакала роздерли на дрібні шматки за ошуканство.
7. Микиту роздерли на дрібні шматки за ошуканство.

8.Знайомство з поняттям «мандрівний сюжет»
Учитель.
Мандрівні сюжети — це спільні, однакові історії, пригоди, які зустрічаються у фольклорі різних народів. Звірі в казках часто уособлювали людські типи й риси.
Так, Вовк — часто жорстокий і грубий, Ведмідь — вайлуватий, неповороткий, Заєць — боягузливий, Лис — хитрий, Змія — підступна, Осел — упертий
тощо.
Які риси уособлюють Шакал, Лис?
З якими подібними казками ви вже знайомі?
Мандрівні сюжети характерні для багатьох літератур, не лише індійської чи української. Про подібного персонажа читаємо  у Й. В. Гете, « Рейнеке – Лис», Ш. Перро «Кіт у чоботях».
9. Гра « Про якого персонажа йдеться мова?»
Учитель. Які з поданих прислів’їв та приказок можна можна використати для характеристики Чандарави, а які - для інших дійових осіб?
«Не давай сам на себе кия»,
«Знай , козо, своє стайло»,
«У чужий черевик ноги не сунь»,
 «У страха очі великі»,
«Лякана ворона і куща боїться»
«За дурною головою і ногам немає спокою»
IV. Закріплення знань, умінь та навичок
Прочитайте зашифрований вислів відомого російського казкаря П. Бажова
про значення казки (пропущені голосні звуки)
С т р к з к п т р б н . Н й б г т т г д р г г м н л г , к к р с н н н й з н д б т ь с п т м.
(Стара казка потрібна. У ній багато того дорогого минулого, яке корисне
нині й знадобиться потім.)
V. Домашнє завдання
Прочитати казку, намалювати ілюстрацію, відповідати на питання с. 30.
VI. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія.
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Учням пропонується закінчити речення:
«Найцікавішим на уроці для мене було те…».




Список літератури на 2021 рік


УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ

Історична пісня “Ой Морозе, Морозенку

Історична пісня “Чи не той то Хміль

Маруся Чурай “Віють вітри”, “Засвіт встали козаченьки

Дума про Марусю Богуславку

Балада “Ой летіла стріла”

ДАВНЯ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

МОНУМЕНТАЛІЗМ

“Повість минулих літ” (уривки про заснування Києвапро помсту княгині Ольги)

ОРНАМЕНТАЛІЗМ

Слово про похід Ігорів

БАРОКО

  • напрямок у літературі кінця 16 – початку 18 століття, для якого характерні
    різкі протиставлення, використання слів у переносному значенні, прагнення вразити читача.

Григорій Сковорода “De libertate“, “Всякому місту – звичай і права“, “Бджола та Шершень

КЛАСИЦИЗМ

  • напрямок у європейській літературі 15 – початку 19 століття,
    що орієнтувався на зразки античної літератури і зовнішньо
    повторював їх.

Іван Котляревський “Енеїда

СЕНТИМЕНТАЛІЗМ

  • напрямок у літературі й мистецтві другої половини 18 – початку 19 століття,
    що полягав у відображенні ідеалізованої дійсності, духовного світу людини. Завдання
    таких творів – розчулити читача, викликати в нього співчуття
    до нещасливої долі героїв.

Іван Котляревський “Наталка Полтавка

РОМАНТИЗМ

  • напрямок у літературі й мистецтві кінця 18 – початку 19 століття,
    для якого характерне прикрашене, ідеальне зображення
    дійсності; у творах переважає героїка, мрійливість,
    захоплення таємничим.

Тарас Шевченко “Катерина

Пантелеймон Куліш “Чорна рада

Іван Франко “Захар Беркут

РЕАЛІЗМ

  • напрямок у літературі й мистецтві, що полягає в об’єктивному
    зображенні дійсності; основний принцип – узагальнення
    життєвих явищ і людських характерів

Тарас Шевченко “Кавказ“, “Сон” (“У всякого своя доля…”), “І мертвим, і живим, і ненарожденним…“, “Заповіт”

Іван Нечуй-Левицький “Кайдашева сім’я

Панас Мирний “Хіба ревуть воли, як ясла повні?

Іван Карпенко-Карий “Мартин Боруля

Іван Франко “Чого являєшся мені у сні“,

ІМПРЕСІОНІЗМ (ОДНА З МОДЕРНІСТСЬКИХ ТЕЧІЙ)

  • напрямок у літературі й мистецтві 19 – 20 століття, який відзначається
    прагненням відбити найтонші нюанси настроїв, вражень,
    яскраві деталі.

Михайло Коцюбинський “Тіні забутих предків“, “Intermezzo

Микола Хвильовий “Я (Романтика)”

ЕКСПРЕСІОНІЗМ (ОДНА З МОДЕРНІСТСЬКИХ ТЕЧІЙ)

  • літературний напрям, для якого характерне загострене сприйняття реальності, напружені переживання та емоції, бурхлива реакція на суспільні проблеми. У творах часто поєднуються протилежні явища.

Василь Стефаник “Камінний хрест

НЕОРОМАНТИЗМ  (ОДНА З МОДЕРНІСТСЬКИХ ТЕЧІЙ)

  • стильова хвиля модернізму; основна риса – спроба
    подолати протистояння між ідеалом і дійсністю,
    завдяки могутній силі волі зробити сподіване, можливе дійсним.

І. Франко “Мойсей

Ольга Кобилянська “Valse melancolique”

Леся Українка “Contra spem spero!“, “Лісова пісня

МОДЕРНІЗМ

  • загальна назва літературних напрямів та шкіл ХХ ст., яким притаманні формотворчість, експериментаторство, тяжіння до умовних засобів, антиреалістична спрямованість.
    Визначальні риси: новаторство, антитрадиціоналізм, перевага
    форми над змістом, психологізм, зосередження уваги на боротьбі
    роздвоєного людського “Я”, використання прийомів “потоку свідомості” та монтажу,
    який прийшов у літературу з кіномистецтва.

Микола Вороний “Блакитна Панна”

Олександр Олесь “Чари ночі”, “О слово рідне! Орле скутий !..”

Павло Тичина “О панно Інно“, “Пам’яті тридцяти“, “Ви знаєте, як липа шелестить…”

Володимир Сосюра “Любіть Україну”

Остап Вишня “Моя автобіографія“, “Сом

Юрій Яновський “Майстер корабля

Микола Куліш “Мина Мазайло

Богдан-Ігор Антонич “Різдво”

Максим Рильський “У теплі дні збирання винограду…”

Микола Зеров “Київ — традиція

Андрій Малишко “Пісня про рушник”

Олександр Довженко “Зачарована Десна

ШІСТДЕСЯТНИКИ

Василь Симоненко “Ти знаєш, що ти — людина…”, “Задивляюсь у твої зіниці…”, “Лебеді материнства”

Олесь Гончар “Модри камень”

Григір Тютюнник “Три зозулі з поклоном

Василь Стус “Господи, гніву пречистого…”

Іван Драч “Балада про соняшник”

Дмитро Павличко “Два кольори”

Ліна Костенко “Страшні слова, коли вони мовчать”, “Маруся Чурай

“ВИТІСНЕНЕ ПОКОЛІННЯ” (ПОСТШІСТДЕСЯТНИКИ)

Василь Голобородько “Наша мова”

ЕКЗИСТЕНЦІАЛІЗМ

  • течія, яка виникла після Першої світової війни. Основна риса –
    прагнення зрозуміти причини трагічної невлаштованості
    людського життя.

Валер’ян Підмогильний “Місто

ТВОРИ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ-ЕМІГРАНТІВ

Іван Багряний “Тигролови

Євген Маланюк “Уривок з поеми”

четвер, 22 жовтня 2020 р.

І все на світі треба пережити

Усюди лунає епідемія, захисні маски, вибори. Люди не бажають сприймати дійсність, не носять захисні маски, з першими признаками ГРВІ не звертаються до лікаря. А ті, що звернулися змушені у коридорах чекати декілька годин. Лікарі не справляються... Для дітей оголосили осінні канікули на тиждень раніше, але цим  пандемію не спинити. І що далі нас чекає?Чи буде дистанційне навчання ? Адже більшість учнів не мають бажання вчитися ні вдома, ні в школі... Яку націю ми виростимо?



В Україні станом на 23 жовтня лабораторно підтверджено 330 396 випадків COVID-19, з них за добу – 7 517

У Києві підтверджених випадків захворювання на COVID-19 на сьогодні в вже 32 500, за добу - 6333

Станом на 22 жовтня місто Київ та жодна область України не готові до послаблення карантину.

А червоних зон все більше...


 І все на світі треба пережити,

І кожен фініш – це, по суті, старт,
І наперед не треба ворожити,
І за минулим плакати не варт.
Тож веселімось, людоньки, на людях,
Хай меле млин свою одвічну дерть.
Застряло серце, мов осколок в грудях,
Нічого, все це вилікує смерть.
Хай буде все небачене побачено,
Хай буде все пробачене пробачено,
Хай буде вік прожито, як належить,
На жаль, від нас нічого не залежить…
А треба жити. Якось треба жити.
Це зветься досвід, витримка і гарт.
І наперед не треба ворожити,
І за минулим плакати не варт.
Отак як є. А може бути й гірше,
А може бути зовсім, зовсім зле.
А поки розум од біди не згірк ще, –
Не будь рабом і смійся як Рабле!
Тож веселімось, людоньки, на людях,
Хай меле млин свою одвічну дерть.
Застряло серце, мов осколок в грудях,
Нічого, все це вилікує смерть.
Хай буде все небачене побачено,
Хай буде все пробачене пробачено.
Єдине, що від нас іще залежить, –
Принаймні вік прожити як належить.
     (Ліна Костенко)



Микола Хвильовий

https://osvitoria.media/experience/stari-chasopysy-dopomagayut-vchytelyam-5-istorij-z-ukrayinskoyi-literatury/ 

НУШ

 НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА


Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. 

Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.


НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. 

Докладніше про зміни

Реформу НУШ розраховано на роки, адже неможливо швидко змінити освітню традицію, що плекалася в Україні протягом десятиліть.

Зокрема, у вересні 2017 року було ухвалено новий Закон “Про освіту”, який регулює основні засади нової освітньої системи, а у лютому 2018 року Кабінет Міністрів затвердив новий Державний стандарт...

Новий Стандарт початкової освіти з 2017/2018 навчального року успішно проходить апробацію у 100 школах по всій Україні. З 2018/2019 навчального року за цим стандартом розпочали навчання першокласники по всій Україні.

Новий Стандарт початкової освіти передбачає, що вчителі мають працювати за іншими підходами, тому протягом 2018-2019 років відбувається масштабне перенавчання вчителів початкової школи. Вони проходять як дистанційне навчання (онлайн-курс на освітній платформі EdEra), так і очні сесії, в межах яких спеціально підготовлені тренери закріплюють знання педагогів на практиці.

Також у 2019 році стартував пілот з добровільної сертифікації вчителів, мета якого – виявити та стимулювати вчителів з високим рівнем професійної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.

ЩО ЗМІНЮЄТЬСЯ ДЛЯ УЧНІВ?

Ключова зміна для учнів стосується підходів до навчання та змісту освіти. І ми у МОН переконані, що це – головне. Адже мета НУШ – виховати інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення

Замість запам’ятовування фактів та понять учні набуватимуть компетентностей. Це – динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, соціалізуватися, провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність. Тобто формування знань, на які будуть накладатись уміння цим користуватися, а також цінності та навички, що знадобляться випускникам української школи у професійному та приватному житті.

Також вільне володіння державною мовою;

здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;

математична компетентність;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

інноваційність;

екологічна компетентність;

інформаційно-комунікаційна компетентність;

навчання впродовж життя;

громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;

культурна компетентність;

підприємливість та фінансова грамотність.

Щоб набувати компетентностей, школярі навчаються за діяльнісним підходом – тобто частіше щось роблять замість того, щоб просто сидіти за партами і слухати вчителя. 

Міністерством розроблено нову модель оцінювання учнів у межах Нової української школи. Тепер замість звичних табелів у кінці року учні перших класів отримують Свідоцтво досягнень. Оновлена модель ґрунтується на формувальному оцінюванні, яке дає можливість зробити висновки саме щодо процесу навчання, а не тільки результату (кількості помилок) та поступу учня.

А ще реформа – це про освітнє середовище. І це, насамперед, не техніка чи меблі.

Зміна освітнього середовища – це зміна ставлення до дитини: повага, увага до неї та прагнення знайти оптимальний спосіб для її ефективного навчання. Саме такою є Нова українська школа.


ЩО ЗМІНЮЄТЬСЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ?

Учитель – це людина, на якій тримається реформа. Без неї чи нього будь-які зміни будуть неможливими, тому один з головних принципів НУШ – умотивований учитель. Це означає, що наша мета – сприяти його професійному та особистому зростанню, а також підвищувати його соціальний статус.


Учитель, який отримав свободу навчати, має отримати й свободу навчатися. І ця свобода теж передбачена реформою. Має запрацювати принцип «гроші ходять за вчителем»: педагоги зможуть підвищувати кваліфікацію за державні кошти не лише в Інститутах післядипломної педагогічної освіти, а й в обраних самими педагогами організаціях. Є лише дві вимоги: за п’ять років підвищення кваліфікації має скласти 150 годин, а навчання має відбуватись щорічно.

ЩО ЗМІНЮЄТЬСЯ ДЛЯ АДМІНІСТРАЦІЇ ШКІЛ?

НУШ – це відповідальна школа, і ми переконані, що навчальні заклади повинні отримати більше свободи дій. Адже відповідальність та свобода йдуть пліч-о-пліч.

Тому закон “Про освіту” передбачає кадрову автономію. Тепер директор школи може самостійно призначати своїх заступників, приймати на роботу.


ЩО ЗМІНЮЄТЬСЯ ДЛЯ БАТЬКІВ?

Один із принципів Нової української школи – партнерство, у тому числі – між школою та батьками. 

Співпраця між усіма учасниками освітнього процесу – учителів, учнів, адміністрацій та батьків – наріжний камінь, який допоможе досягти всіх інших результатів. Адже тільки так можливо втілити головну мету: змінити освітнє середовище, впровадити навчання для життя. Батьки постійно повинні тримати зв'язок з учителями, адміністрацією школи, отримувати інформацію про досягнення знань власної дитини.

І врешті – зробити українську школу відкритою, цікавою та сучасною.

🖋️📘🖋️📘🖋️📘🖋️📘🖋️📘🖋️📘🖋️📘🖋️

"Іліада"Гомер, 8клас

 Гомер “Іліада” аналіз

 Історична основа – Троянська війна 

Міфологічна основа – міфи троянського циклу

 Жанр – епічна поема 

Тема: гнів Ахілла, та його наслідки

 Ідея: осуд війни, оспівування героїзму, миру, материнської та батьківської любові

 Композиція: 15 693 рядки «Іліади» розбито античними вченими на 24 пісні — за числом літер грецького алфавіту. 

Події відбуваються на 10 році війни протягом 50 днів

 Схема сюжету. 

Зустріч жреця Хріса і Агамемнона

 – народні збори греків 

– суперечка Ахілла і Агамемнона

 – образа Ахілла і відмова брати участь у війні

 – наступ троянців і загроза поразки греків

 – смерть Патрокла від руки Гектора

 – щит Ахілла 

– прощання Гектора і Андромахи

 – двобій Ахілла і Гектора

 – смерть Гектора

 – похорони Патрокла

 – зустріч Пріама і Ахілла

 – похорон Гектора Особливості стилю. 

• Докладна, повільна оповідь (“епічний спокій”). 

• «Гомерівський каталог» (детальний опис подій, предметів, речей).

 •“Епічний об’єктивізм» (неупереджене, об’єктивне ставлення до подій і героїв твору).

 • Постійні епітети, гіперболи, порівняння, повтори

 Віршовий розмір – гекзаметр

 Головні герої Г е р о ї 

— індивідуальні, глибоко окреслені; при всій життєвості й людяності вони статичні, позбавлені внутрішнього розвитку. Ахейці. Данайці. Греки Троянці пихатий Агамемнон, прямодушний і сміливий Аякс, дещо нерішучий Менелай, сміливий Патрокл, хоробрий Ахілл, хитромудрий Одіссей легковажний красень Паріс, стійкий захисник міста і ніжний сім’янин Гектор, обтяжений літами й негодами добрий старий Пріам, віддана дружина Гектора Андромаха, віщунка Кассандра, прекрасна Єлена, провісник Гелен, Лаокоон

 Б О Г И — індивідуалізовані, олюднені,мають багато негативних рис: вони дріб’язкові, примхливі, жорстокі, несправедливі, брутальні в стосунках між собою; боги впливають на долю героїв, опікуються ними або засуджують їх, а герої залежать від волі богів Афіна, Гера, Посейдон, Фетіда, Гефест Афродіта, Арей, Артеміда, Аполлон В образах міфічних богів і героїв втілюються уявлення давніх греків про природу людини, її чесноти та вади Поема уславлює доблесть, героїзм, силу розуму, стійкість у випробуваннях долі. І якщо до цього долучаються трагічні думки про короткочасність людського життя, то усвідомлення неминучого породжує в людини лише бажання залишити по собі славну пам’ять. 

Сюжет “Іліади”  В «Іліаді» розповідається лише про один епізод Троянської війни, який відбувся на десятому році битви, — про гнів Ахілла та його наслідки. Ахілл розгнівався на царя Агамемнона, вождя походу еллінських племен проти іонійської Трої. Жрець бога Аполлона Хріс прийшов до табору греків, щоб звільнити свою дочку Хрісеїду, полонянку Агамемнона. Але цар прогнав Хріса, і Аполлон за те насилає на греків моровицю. Ахілл намагається врятувати військо і вимагає від Агамемнона повернути Хрісеїду жрецю. Той нарешті погодився, однак заради помсти відбирає в Ахілла його полонянку Брісеїду. Розгніваний Ахілл відмовляється брати участь у війні. Його матір, богиня Фетіда, просить Зевса покарати ахейців. Зевс насилає на них численні поразки. Ахілл, уболіваючи за ахейців, дозволяє своєму другові Патроклу взяти свою зброю і відігнати від грецьких кораблів троянське військо. Але Патрокл гине від руки Гектора. Смерть друга надзвичайно вразила Ахілла. Він забуває про свій гнів і вступає в бій. Ахілл поборов чимало троянців, у тому числі й Гектора, тіло якого у помсті за друга не віддає троянцям. Він глумиться над тілом Гектора: волочить його по землі навколо могили друга, не дозволяючи поховати ворога. Старий батько Гектора, Пріам, приходить до табору ахейців і на колінах просить Ахілла віддати йому тіло сина. Сльози й волання батька вразили серце Ахілла, і він віддає тіло. На прохання Пріама Ахілл на одинадцять днів припиняє війну, щоб троянці могли належним чином поховати Гектора, віддати йому належну шану. За віруваннями давніх греків, душа померлого не допускалася в царство тіней, доки його тіло не було гідно поховане. На цьому «Іліада» завершується.

Як оцінюватимуться завдання ЗНО на 2021 рік

 

Як оцінюватимуться завдання ЗНО-2021 (характеристики сертифікаційних робіт)

Для ознайомлення


 ЗНО-2021 - це ряд інновацій (серед них - можливість (сумнозвісна можливість) НЕ складати українську літературу, якщо вступаєш на технічні та природничі спеціальності). А ще - зміни у форматі та кількості завдань з деяких предметів та, звісно, зміни в оцінюванні. 

➡️Наприклад, тестовий зошит «Українська мова та література» містить завдання з розгорнутою відповіддю, яке буде оцінюватися 0, 1, 2 балами (відповіді нема, відповідь часткова, відповідь повна). 

➡️Характеристики сертифікаційних робіт (наказ УЦОЯО від 16.10.2020 р. #171)

✅ Українська мова: http://bit.ly/Ukr-Mova

✅ Українська мова та література: http://bit.ly/MovaLit-ra

✅ Математика:

1. Рівень стандарту http://bit.ly/Math-standart

2. Профільний рівень http://bit.ly/Math-profi

✅Англійська мова: http://bit.ly/English-ZNO

✅Історія України: http://bit.ly/UkrHistory

✅Біологія: http://bit.ly/Biology-ZNO

✅Хімія: http://bit.ly/Chemistry-ZNO

✅Фізики http://bit.ly/Physics-ZNO

✅ Географії http://bit.ly/Geography-ZNO

Публікація

VID 20231116184148 Гійом Аполлінер. Поезія

Популярне