Навчальний рік в Україні мають намір відновити в Україні в травні або червні і закінчити 1 липня. Про це заявила у відеозверненні т.в.о. міністра освіти і науки Любомира Мандзій.
"Про навчальний рік. Згідно із ЗУ "Про освіту" навчальний рік в Україні закінчується 1 липня. Якщо буде можливість продовжити навчання в школах в цьому навчальному році, то в травні або в червні повернемося за шкільні парти, знайдемо можливість опрацювати матеріал, який зараз подають дистанційно, і підбити підсумки", - наголосила Мандзій.
Вона також повідомила, що відомство прийняло рішення про скасування державної підсумкової атестації для учнів 4 і 9 класів у зв'язку з продовженням карантинних обмежень в країні.
Пробне ЗНО не відбудеться. УЦОЯО готує відеоознайомлення з процесом проведення ЗНО. Відео буде доступне на сайті УЦОЯО всередині квітня.
Якщо учні не повернуться в червні, то в липні чи серпні буде і пробне, і основна сесія ЗНО. За таких умов вступна кампанія завершиться всередині жовтня.
Відповідні зміни до правил вступної кампанії буде підготовлено.
Якщо учні не повернуться в червні, то в липні чи серпні буде і пробне, і основна сесія ЗНО. За таких умов вступна кампанія завершиться всередині жовтня.
Відповідні зміни до правил вступної кампанії буде підготовлено.
- Для 4 і 9 класів ДПА буде скасовано.
- Але усі педпрацівники мають отримувати гарантовану середню зарплату. У жодному випадку не може бути звільнено жоден працівник з ініціативи керівника чи засновника закладу освіти. У липні-серпні працівники підуть у відпустки.
- Олімпіади 4 етапу проведено не буде.
- Учителі можуть здійснювати оцінювання й після завершення карантину перенести оцінки в журнал.
- Учителі заповнять журнали після закінчення карантину самостійно, прописавши форми взаємодії під час дистанційного навчання.
Продовжую описувати свої емоції під час каратину
У світі триває пандемія коронавірусу SARS-CoV-2. Уже в Україні вірус поширюється, станом на 10:00 21 березня в Україні 41 лабораторно підтверджений випадок COVID-19, з них 3 летальні, 1 пацієнт одужав та вже виписаний з лікарні. За добу було зафіксовано 15 нових випадків. Повідомили в Telegram-канал «Коронавірус_інфо». А у мене наче віхідний, та тільки увімкнула телефон, так і посипалися повідомлення дітей із виконаним завданням та особисті повідомлення.
Сьогодні вперше за два дні після роботи (дистанційної з дому) вийшла в магазин.Так, на вході стоїть пляшка з антисептиком. Не можна сказати, що всі гребуть продукти, швидше якось безцільно бродять.Але чомусь полиці пусті (гречки, рису, макаронів немає). Накидаю до кошика все, за чим прийшла (вирніше, що знайшли зі списку), розраховуюся на касі самообслуговування. Черга була, але всі на відстані. Дорогою завертаю до аптеки - одної-другої - ніде ніяких масок. Рушаю додому,
Пришла додому і знову повідомлення. Хочу сказати, що працюють не всі діти. Бо система дистанційного навчання розрахована в основному на людей достатньо свідомих, які не потребують постійного контролю з боку викладача. Тому важливу роль при дистанційному навчанні відіграє мотивація слухачів, їх здатність до самоорганізації. А також останнім часом особливу роль починають відігравати ще й розвинені навики використання інформаційних технологій. Найголовніше не у всії є телефон, що може витримати такий напрямок роботи.
За словами радниці міністра освіти Іванни Коберник, якість дистанційного навчання буде залежати від кожної конкретної школи і конкретного учителя — наскільки вони виявляться готові гнучко і швидко перебудувати свою роботу, наскільки якісним є доступ до інтернету у вчителів та дітей і наскільки вони вміють ним користуватися. На підсумок : якість інтернету, наявність технічних засобів (Телефон, планшет тощо).
Отже, у мене вихідний, а я працюю:
Хочу створити цікаві тести, опитування,кросворд за темою для учнів.
Для 5 класу цікаві вправи, опитування.
Влаштувати у закритій групі класу флешмоб "Розкажи гумореску" .
А що робити батькам?
Проводити час з дітьми
Допомагати у вирішення питань, виконанні завдань
Треба розуміти, що це не час для відпочинку. Тому графік дитини має залишатись таким, як і в навчальний період.
Дітям із середньої та старшої школи важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн, щоб час за ноутбуком не розмивався.
Важливо, аби ця робота відбувалася спринтами — проміжками у 20-25 хвилин із перервами на чай, перекус або прогулянку.
З 12 березня у зв’язку зі спалахом Covid-19 в Україні діє тритижневий карантин.
Уже сім днів діти навчаються дистанційно.Існують думки, карантин в Україні продовжать, якщо будуть зафіксовані додаткові випадки передачі коронавірусної інфекції від людини до людини. Але я зі своїми учнями наполегливо працюємо.
Батьки семикласників щиро зізнавалися, що не всі відео з "чужими людьми" (відеолекції) вони не переглядають і не переглядатимуть, тому мені не варто задарма витрачати час на пошуки чогось цікавого. А от шості класи залюбки переглядають онлайн-урок із задоволенням.
Позитив та негатив! Учитель створює групу для відеочату, сьогодні нас було спочатку 4, а за кілька хвилин і до кінця 5; довелося кілька разів повертатися до відеозв'язку (чи то телефони, чи то інтернет). Більшість не змогли приєднатися.
Через кілька хвилин записала відеозвернення і відправила в закриті групи учням.
Добре те, можна демонструвати свій екран під час пояснення матеріалу; живе спілкування. Кожного учням мотивую так, щоб хотілося працювати, також допомагають батьки: після уроку відразу всі фотографують свої конспекти, виконані роботи й надсилають у групу; за роботу на уроці можна отримати 12 балів.Але чітко визначати час зустрічі важко;
Позитив та негатив! Учитель створює групу для відеочату, сьогодні нас було спочатку 4, а за кілька хвилин і до кінця 5; довелося кілька разів повертатися до відеозв'язку (чи то телефони, чи то інтернет). Більшість не змогли приєднатися.
Через кілька хвилин записала відеозвернення і відправила в закриті групи учням.
Добре те, можна демонструвати свій екран під час пояснення матеріалу; живе спілкування. Кожного учням мотивую так, щоб хотілося працювати, також допомагають батьки: після уроку відразу всі фотографують свої конспекти, виконані роботи й надсилають у групу; за роботу на уроці можна отримати 12 балів.Але чітко визначати час зустрічі важко;
У 21 ст. дуже суттєвий недолік - може підвести інтернет. Для роботи з великими групами потрібен дуже якісний зв‘язок.
Уміти ефективно працювати на відстані, добре розумітися на технологіях та бути медіаграмотним — надважливі навички 21 століття. Зараз перед кожним учителем України постало випробування, як відпрацювати ці навички разом з учнями в реальному часі під час дистанційного навчання. Головне не панікувати...
Перший день карантину пройшов невдало, але учні були задоволені. А мені ще до ночі доводилося відправляти повідомлення для батьків і дітей, щоб навчання було комфортним. Дослухалася до порад досвідчених колег бути більш вимогливою щодо часу.
Начитавшись порад, як найкраще організувати дистанційне навчання, я для себе вибрала найбільш оптимальні.Здається, що вони найбільш ефективні
Отже:
1. Створила папку "Карантин"(дистанційне навчання), яку розбила на класи (у мене це 5,6,7 8).
2. Для кожного класу завела електронний журнал (учні знають свою оцінку за виконане завдання).
3. Розробила систему оцінювання. Кожен матиме можливість протягом карантину заробити бали ...
4. Вибрала платформи: спілкування в групах у вайбері, інстограм...
5. Кожен клас отримує на урок чітку інструкцію, у якій розписано за сторінками, що конкретно вивчити з підручника,законспектувати, створити; покликання на відповідні відеоуроки в інтернеті тощо.
6. Також кожен клас отримує аудіопояснення вчителя.
7. Найважливіше - правила роботи. Вони діють.
Правила роботи під час карантину
1. Карантин - не канікули. Це навчальний робочий режим, але віддалено. Тому завдання потрібно виконувати обов'язково, а не за бажанням.
2. Задання надсилатиму в групу у вайбері залежно від вашого розкладу (розклад ви знаєте). До кожного завдання отримаєте чітку інструкцію, як працювати.
3. Ви повинні ознайомитися із поясненням нової теми та завданням до неї під час вашого уроку. Звісно, є варіант, наприклад, проспати й переглянути завдання пізніше.
4. Виконувати завдання та надсилати його можна протягом доби.
5. За кожне завдання можна заробити певну кількість балів .
6. Завдання можна виконувати протягом доби. Якщо ви не встигли в цю добу - нічого страшного, просто отримаєте менше балів.
7.Як фіксуватиму ваші бали? Дуже просто: записую в електронний журнал. Усі бали сумуються й переводяться в справжню оцінку за шкалою (з нею ви будете також ознайомлені). Оцінки за роботу на карантині отримають усі - від 1 до 12 балів )))
Немає коментарів:
Дописати коментар