Ефективність навчання
Люди мають різне трактування ефективності навчання дистанційно.
За опитуванням лідирує дистанційна форма навчання, бо у дітей більше часу на підготовку до виконання завдань. Індивідуальність кожного і звісно доступ до інтернету. Адже саме доступ до інтернету немає більшість учителів у школі, немає і комп'ютерів.
Під час дистанційного навчання вчителів намагаються подати теоретичний матеріал, враховуючи можливості всіх. Але навіть виконання домашніх робіт оцінюється і перевіряється досить уніфіковано. Дехто ставиться до навчання відповідально, дехто списує або переписує з чернетки ( написане батьками). Чи таке навчання повинно бути?
Крім цього, традиційна школа досить «традиційна», багато нововведень сприймаються негативно з боку адміністрації та перевіряючих органів. Разом з тим, сучасна шкільна програма піддається серйозній критиці, як застаріла та недостатня навіть для вступу до вітчизняного ВНЗ.
Але можна згадати ,що в 20 столітті до нас їхали навчатись іноземці, наші ВНЗ були кращими, а про повагу до вчителя промовчу...
Тож неважливо навчання дистанційне чи в школі, а головне ставлення батьків і дітей. Чому батьків? Бо діти чують все, що мама й тато говорять про освіту й вчителя...