Видів творчих робіт для розвитку писемного мовлення учнів дуже багато. Один з них - це лист літературному герою, яке зазвичай пишуть після того, як закінчать вивчати твір. Даний вид роботи зараз не користується великою популярністю в старших класах, так як навчання написання творів зосереджено на форматі ЗНО і підсумкового твору. Та все ж вирішила запропонувати своїм учням, привітати зі святом літературного героя. Усі залюбки погодились.
Користь від подібної роботи, по-перше, учні повинні самостійно вибирати, якому персонажеві вони хочуть написати. Отже, твір прочитано, зроблені висновки, є улюблені й нелюбимі герої. Усі мають можливість поєднати розвиток творчого мислення і роботу з розвитку мовлення ( малювання та письмо). Прочитавши роботи учнів, можна зробити висновки, наскільки уважно дитина прочитала твір. Школяр вчиться висловлювати власне ставлення до персонажа і його взаємодії з іншими героями, характеру, зовнішності, поведінки мови і вчинків.
Немає коментарів:
Дописати коментар