Завжди цікаво

вівторок, 8 вересня 2020 р.

Яке навчання обрати?

 В українських школах уже з 1 вересня заплановано чимало новацій зокрема дистанційне або змішане навчання.... За останній місяць діти, батьки і вчителі чули кардинально різні прогнози того, що буде з навчанням у вересні.
Зони:
  • низький рівень захворюваності - навчання у звичайному режимі;
  • високий рівень захворюваності - всі вчаться дистанційно, школи закриті;
  • третій і найбільш імовірний варіант - це середній рівень захворюваності. Тоді діти вчаться, як дистанційно, так і в школах.
Змішана, це як?
Змішана форма навчання, яку називають найбільш вірогідною, передбачає, що частину уроків можуть проводити онлайн, частину - у школі.
Існує також варіант поділу класів на групи, коли одна частина класу йтиме до школи, а інша приєднається до уроків, наприклад, по зуму. Потім діти міняються. Про всі ці речі говорили на засідання парламентського комітету з питань освіти представники МОН і МОЗ.
Все це хочуть робити для того, щоб зменшити кількість дітей, які одночасно перебувають у школі. Як будуть ділити класи, як формуватимуть змішаний розклад, що робити, якщо всі діти захочуть йти до школи, будуть вирішувати адміністрації шкіл, розповів т.в.о міністра освіти Сергій Шкарлет.
Хто буде асистувати вчителю, якому доведеться одночасно комунікувати з дітьми і в класі, і онлайн, хто буде перевіряти зв'язок, звук - запитала очільника МОН депутатка від фракції "Голос" Інна Совсун.
"Та вчитель все зможе", - відповів на це пан Шкарлет. Правда, при цьому розповів, що в Україні ще понад 600 шкіл потребують підключення до інтернету.
Також пан Шкарлет говорив про потребу розведення потоків дітей старшої і молодшої школи. Наприклад, щоб діти користувалися різними виходами, а уроки починалися в різний час. У школах обов'язково має бути розмітка і дезінфектори.

З, і МОН визнають, що вимагати від дітей у школі соціальної дистанції майже неможливо. Але будуть намагатися розвести принаймні потоки дітей у школі, розсунути парти на відстань одного метра.

Як це можна зробити, коли багато українських шкіл переповнені, - питання відкрите.

"Ця епідемія нам показала, що в Україні не вистачає ні садочків, ні шкіл. Чому не будуються школи і чому наповнюваність у школах більша, ніж це дозволяє законодавство?", - Віктор Ляшко пропонував депутатам комітету запитати про будівництво шкіл у місцевої влади на своїх округах.

Серед рекомендацій, які хочуть запровадити для шкіл, було носіння масок. Проте, чи муситимуть діти і вчителі носити маски у школі, поки неясно. Чекаємо на затверджені урядом рекомендацій.

У початковій школі дистанційного навчання не буде, для маленьких дітей такий формат неприйнятний, говорили у комітеті освіти.

Також школам хочуть рекомендувати скасувати всі масові заходи і екскурсії.

Сподіваюся, що нових спалахів буде меньше, наші діти зможуть навчатися у школі.

неділя, 19 квітня 2020 р.

Щодо організації оцінювання


Школи мають визначити, як завершити навчальний рік

У Міністерстві освіти і науки стверджують, що нададуть школам можливість визначити, як вони мають завершити поточний навчальний рік.
Про це, коментуючи лист МОН № 1/9-182 «Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти», сказала в.о. міністра освіти і науки Любомира Мандзій.
За словами Мандзій, Міністерство освіти надає школам таку можливість, оскільки вони знають особливості своєї роботи під час карантину.
«У ситуації, в якій сьогодні опинилася Україна і весь світ, ми бачимо, наскільки важлива автономія шкіл та вчителів, що прописана у новому Законі "Про повну загальну середню освіту”. Дистанційне навчання у школах відбувається по-різному. І тому саме школи повинні визначати, як вони завершать цей навчальний рік, що потрібно підтягнути та вдосконалити, на чому акцентувати увагу. Ми даємо таку можливість, адже вони краще знають свої особливості, учнів та вчителів. І стандартизований підхід до всіх тут не спрацює», – зазначила в.о. міністра освіти і науки.
Вона нагадала, що навіть не в умовах карантину відповідно до законодавства навчальний рік у школах України має розпочинатися 1 вересня і завершуватися не пізніше 1 липня.

                                      Розробка e-learning ПЗ для навчання онлайн
Щодо організації оцінювання в умовах дистанційного навчання
Оцінювання є невід'ємною частиною процесу навчання, дистанційне навчання не є винятком.
Для учнів 1-2-х та 3-х пілотних класів початкової школи застосовується формувальне та підсумкове оцінювання. Для учнів 3-4-х класів початкової школи, базової та профільної школи - поточне, формувальне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання.
Оцінювання результатів навчальної діяльності може здійснюватись у синхронному або асинхронному режимі.
Синхронний режим дозволяє забезпечити більш об'єктивне оцінювання, проте вимагає відповідного технічного забезпечення у вчителя та всіх учнів.
Залишається ризик технічних збоїв під час виконання окремими учнями завдання, тому слід застосовувати індивідуальний підхід та передбачити можливість повторного виконання тесту (контрольної, самостійної роботи тощо).
У синхронному режимі учні можуть:
  • виконувати тести на платформах Googleclassroom, Naurok, Moodle тощо за вибором вчителя та з урахуванням можливостей учня;
  • виконувати письмові роботи, у тому числі диктанти, із використанням відеоінструментів Skype, Zoom тощо;
  • брати участь в усних формах контролю (усний переказ, читання напам'ять вірша та прозових текстів, презентація та захист проєктів тощо) із використанням відеоінструментів Skype, Zoom індивідуально або в групах;
  • брати участь в онлайн-семінарах та онлайн-форумах із використанням відеоінструментів Skype, Zoom або в чатах на платформах дистанційного навчання (наприклад, Moodle) у закритих групах Facebook та ін.;
  • виконувати інші завдання, які пропонує вчитель.
  • виконувати завдання на одній з платформ (Googleclassroom, Naurok, Moodle та ін. за вибором вчителя);
  • виконувати письмові роботи у текстових редакторах (Word та ін.) або у зошитах та надсилати вчителю файли з виконаними завданнями електронною поштою, в один із месенджерів (Viber, WhatsApp, Facebook тощо) або іншими засобами поштового зв'язку (за відсутністю технічних засобів навчання або доступу до мережі Інтернет);
  • писати диктанти з використанням аудіо або відеозаписів, створених та надісланих вчителем;
  • знімати на відео або записувати аудіо усних відповідей та надсилати файли вчителю засобами електронного зв'язку;
  • виконувати інші завдання, запропоновані учителем.







вівторок, 7 квітня 2020 р.

Контрольна робота 5клас, мова


5 клас
Контрольна робота   з теми 
“Фоне­тика. Графіка. Орфоепія. Орфографія”
 (різнорівневі завдання)
Варіант І
 Виберіть правильну відповідь.

1. Скільки звуків у слові ялівець?  (0,5 бала)
А) сім;                                                       Б) вісім;
В) дев’ять;                                                Г) шість.

2. Правильну вимову відображає звуковий запис слова: (0,5 бала)
А) зв’язок [зв’азо́к];                                  Б) в’ється [вйе́ц’:а];
В) латаття [лата́т’а];                                 Г) каньйон [канйо́н].

3. Яка форма слова пишеться з ь? (0,5 бала)
А) на гіл..ці;                                              Б) на лял..ці;
В) на сон..ці;                                             Г) на хустин..ці.

4. Букву т на місці пропуску потрібно писати в обох словах рядка: (0,5 бала)
А) чес..ний, контрас..ний;                        Б) запяс..ний, шіс..надцятий;
В) пес..ливий, радіс..ний;                         Г) кіс..лявий, очис..ний.

5. Укажіть випадок, коли треба обрати прийменник у: (0,5 бала)
А) (у, в) озері;                                           Б) викиди (у, в) атмосферу;
В) (у, в) обличчя;                                      Г) працював (у, в) полі.

6. Укажіть слово, у якому пишеться апостроф: (0,5 бала)
А) духм..яний;                                          Б) горохв..яий;
В) мереф..янський;                                   Г) присв..ячений.

7. Укажіть слово, у якому при словозміні відбувається чергування приголосних: (0,5 бала)
А) голуб;                                                   Б) віз;
В) горох;                                                  Г) пень.

8. Подвоєні букви треба писати в усіх словах рядка: (0,5 бала)
А) гуаш..ю, радіст..ю;                               Б) маз..ю, недбаліст..ю;
В) акварел..ю, подорож..ю;                      Г) мід..ю, матір..ю.

Завдання 9 передбачає установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. (2 бали)
9. Установіть відповідність.
1 дзюрчати                            А 3 букви, 4 звуки
2 дощ                                     Б 8 букв, 6 звуків
3 ясний                                   В 5 букв, 6 звуків
4 хрущ                                   Г 4 букви, 5 звуків
                                               Д 8 букв, 7 звуків

10. Виконайте звукопис слів. Підкресліть слова, що мають однакову кількість букв і звуків. (2 бали)
Верб’я, кошеня, радіють, трудиться.

11. У поданих словах уставте, де треба, м’який знак. Поставте слова у форму давального відмінка однини. (2 бали)
Зірон..ка, Натал..ка, дон..ка, гол..ка.

12. Запишіть назви міст в алфавітному порядку. (2 бали)
Вінниця, Київ, Боярка, Рівне, Ковель, Житомир, Львів, Харків, Одеса, Чернігів, Запоріжжя, Івано-Франківськ.










5 клас
Контрольна робота  з теми 
“Фоне­тика. Графіка. Орфоепія. Орфографія” 

(різнорівневі завдання)

Варіант ІІ
 Виберіть правильну відповідь
1. Позначте слово, у якому кількість букв і звуків збігається: (0,5 бала)
А) янтар;                                                   Б) хлопець;
В) промінь;                                               Г) щавель.

2. Позначте рядок слів, у якому фонетичний запис відображає правильну вимову: (0,5 бала)
А) просьба [про́с'ба];                               Б) книжці [кни́жц´і];
В) пісня [піс’на’];                                     Г) учишся [учес'а].

3. Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка: (0,5 бала)
А) полтавс..кий, балкон..чик;                   Б) брин..чати, сіл..ський;
В) сім..десят, малесен..кий;                      Г) черкас..кий, тан..ці.

4. Укажіть слово, у якому спрощення відбувається не лише у вимові, а й на письмі: (0,5 бала)
А) хворос..няк;                                         Б) шіс..надцять;
В) хвас..ливий;                                         Г) виїз..ний.

5. Укажіть випадок, коли треба обрати прийменник в: (0,5 бала)
А) (у, в) першому вагоні;                         Б) завітав (у, в) гості;
В) зайшла (у, в) аптеку;                            Г) поїхав (у, в) відрядження.

6. Укажіть слово, у якому пишеться апостроф: (0,5 бала)
А) мавп..ячий;                                          Б) мор..яцький;
В) св..ятковий;                                          Г) торф..яний.

7. Укажіть слово, у якому при словозміні відбувається чергування приголосних: (0,5 бала)
А) день;                                                     Б) село;
В) пух;                                                      Г) заєць.

8. Подвоєні букви треба писати в усіх словах рядка: (0,5 бала)
А) зустріч..ю, щиріст..ю;                          Б) памороз..ю, любов..ю;
В) папорот..ю, піч..ю;                               Г) ніч..ю, матір..ю.
Завдання 9 передбачає установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. (2 бали)
9. Установіть відповідність.
1 дощовий                             А 7 букв, 8 звуків
2 джем                                    Б 5 букв, 4 звуки
3 рілля                                   В 7 букв, 7 звуків
4 мільярд                               Г 4 букви, 3 звуки
                                               Д 8 букв, 7 звуків

10. Виконайте звукопис слів. Підкресліть слова, що мають однакову кількість букв і звуків. (2 бали)
Ґудзик, вечеря, їдуть, вернешся.

11. У поданих словах уставте, де треба, м’який знак. Поставте слова у форму давального відмінка однини. (2 бали)
Черешен..ка, Юл..ка, сопілон..ка, краплин..ка.

12. Запишіть назви міст в алфавітному порядку. (2 бали)
Батурин, Ізюм, Чернівці, Миколаїв, Херсон, Буковель, Варшава, Суми, Ялта, Ужгород, Юрмала, Кропивницький.


понеділок, 6 квітня 2020 р.

Кластер


                                           






                           
   МЕНТАЛЬНІ КАРТИ ЯК ЗАСІБ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ У ПОЧАТК



Хмарка тегів




Священні книги для 8 класу





                                         


         Зарубіжна література


                               Хмарки тегів для учнів 10 класу із зарубіжної літератури "Автори ...




        Кіплінг "Якщо"



                         Хмари тегів - ПРИЙОМИ РОБОТИ <!--if(НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА ...





                                           Творча майстерня: Хмарки тегів


                                              хмарки теґів ” Гоголь” | Персональний блог Слубської Н.І.





Публікація

VID 20231116184148 Гійом Аполлінер. Поезія

Популярне