Завжди цікаво

неділя, 10 січня 2021 р.

Охарактеризуйте




 

Чергування у-в, і-й


 

О.С.Пушкін

 



Квіти

 У деяких країнах нашої планети 10 січня відзначають вельми незвичайний день - День подяки кімнатним рослинам. Однак не всі повною мірою усвідомлюють, як ці рослини впливають на емоційний стан людини в цілому.

Бо ж кімнатні рослини


🏵️ знищують бактерії,

🌷чистять повітря,

🌼рясно виробляють кисень,

🌸зволожують повітря,

🌹дають приємний запах.



Сніг то падає, то ні. 

То вже ясно, то темніє.

І геранька на вікні

Дивним кетягом біліє.

І різдвяник молодий.

І столітник все ще в соці.  


Сад холодний, ліс рудий.

І сльозиночка на оці.

Сніг із неба чи з кишень.

З мерзлих ягідок калини.

Сніг - це диво, це женьшень

Для душі і для дитини.

Сніг то є, то вже нема.

Із цукерками торбинка.

Ось така тепер зима.

Ось така тепер ялинка.

Дощ полоще. І герань

Тягне до вікна листочки.

Зими - повні калабань.

Весни - щастя пелюсточки.

Автор  Г.Потопля


субота, 9 січня 2021 р.

Як себе вести з ГІПЕРАКТИВНИМИ дітьми.

ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.


1.Багатьом учителям було б корисно знати ознаки синдрому дефіциту уваги, адже це ключ до розуміння малечі. Педагоги мають орієнтуватися в особливостях сприймання, уваги, пам’яті гіперактивних дітей, щоб в якомога доступнішій формі організувати розумову діяльність.

2. Дитина з гіперактивністю повинна завжди бути «на виду». Краще, якщо основне місце сидіння в класі буде в центральному ряді, на першій парті або навпроти стола вчительки. Так педагог може максимально стримувати увагу дитини, а для дитини це можливість швидко звернутися за допомогою у разі виникнення труднощів.

3. Завдання, які надаються гіперактивній дитині мають свої особливості. Так, намагайтесь давати завдання які відповідають рівню знань дитини. Оскільки дуже легке чи дуже складне завдання – це привід для швидкого переключення уваги, яку і так тяжко втримати. Наступна особливість – на певний окремий відрізок часу давайте виконувати лише одне завдання, якомога чіткіше проговоривши умову і використовуючи якомога менше слів. І останнє, якщо завдання, яке треба виконати досить велике, допоможіть малечі розбити його на окремі частини і контролюйте виконання кожної.

4. Режим дня і план заняття повинні бути якомога більше передбачуваним для дитини. Обов’язково організовуйте фізкультхвилинки, де є можливість порухатися і скинути напругу. 

5. Направляйте енергію гіперактивних дітей в корисне русло. Тобто давайте завдання, де можна проявити активність і після чого можна заслужити похвалу за це. Наприклад, роздати зошити чи картки, вимити дошку, намочити губку, полити квіти і т. д..

6. Створюйте ситуації, в яких гіперактивна дитина може стати експертом. Це дуже гарно вплине на формування самооцінки дитини та на сприймання її в класі. Адже зазвичай, в силу своїх особливостей, такі діти стають «крайніми» у всіляких конфліктних ситуаціях, а тому завжди отримують догани.

7. І останнє, пам’ятайте, такі дисциплінарні міри, як окрики, погрози, принижування не покращать поведінку дитини. Швидше за все ви досягнете протилежного результату. Тому намагайтесь ігнорувати негативні моменти і заохочувати позитивні та частіше хвалити гіпердинамічних діток. Корекція їх поведінки зазвичай здійснюється за допомогою медикаментозних і психологічних корекційних програма

Публікація

VID 20231116184148 Гійом Аполлінер. Поезія

Популярне