Я вважаю, що школа – це своєрідний Всесвіт зі своїми законами, правилами. Ми, вчителі, частинка цього Всесвіту
Завжди цікаво
-
Урок позакласного читання Тема: О.С.Пушкін «Казка про мертву царівну та сімох богатирів» Вона була написана поетом у 1833 році, коли йог...
неділя, 10 січня 2021 р.
Квіти
У деяких країнах нашої планети 10 січня відзначають вельми незвичайний день - День подяки кімнатним рослинам. Однак не всі повною мірою усвідомлюють, як ці рослини впливають на емоційний стан людини в цілому.
Бо ж кімнатні рослини
🏵️ знищують бактерії,
🌷чистять повітря,
🌼рясно виробляють кисень,
🌸зволожують повітря,
🌹дають приємний запах.
Сніг то падає, то ні.
То вже ясно, то темніє.
І геранька на вікні
Дивним кетягом біліє.
І різдвяник молодий.
І столітник все ще в соці.
Сад холодний, ліс рудий.
І сльозиночка на оці.
Сніг із неба чи з кишень.
З мерзлих ягідок калини.
Сніг - це диво, це женьшень
Для душі і для дитини.
Сніг то є, то вже нема.
Із цукерками торбинка.
Ось така тепер зима.
Ось така тепер ялинка.
Дощ полоще. І герань
Тягне до вікна листочки.
Зими - повні калабань.
Весни - щастя пелюсточки.
Автор Г.Потопля
субота, 9 січня 2021 р.
Як себе вести з ГІПЕРАКТИВНИМИ дітьми.
ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.
1.Багатьом учителям було б корисно знати ознаки синдрому дефіциту уваги, адже це ключ до розуміння малечі. Педагоги мають орієнтуватися в особливостях сприймання, уваги, пам’яті гіперактивних дітей, щоб в якомога доступнішій формі організувати розумову діяльність.
2. Дитина з гіперактивністю повинна завжди бути «на виду». Краще, якщо основне місце сидіння в класі буде в центральному ряді, на першій парті або навпроти стола вчительки. Так педагог може максимально стримувати увагу дитини, а для дитини це можливість швидко звернутися за допомогою у разі виникнення труднощів.
3. Завдання, які надаються гіперактивній дитині мають свої особливості. Так, намагайтесь давати завдання які відповідають рівню знань дитини. Оскільки дуже легке чи дуже складне завдання – це привід для швидкого переключення уваги, яку і так тяжко втримати. Наступна особливість – на певний окремий відрізок часу давайте виконувати лише одне завдання, якомога чіткіше проговоривши умову і використовуючи якомога менше слів. І останнє, якщо завдання, яке треба виконати досить велике, допоможіть малечі розбити його на окремі частини і контролюйте виконання кожної.
4. Режим дня і план заняття повинні бути якомога більше передбачуваним для дитини. Обов’язково організовуйте фізкультхвилинки, де є можливість порухатися і скинути напругу.
5. Направляйте енергію гіперактивних дітей в корисне русло. Тобто давайте завдання, де можна проявити активність і після чого можна заслужити похвалу за це. Наприклад, роздати зошити чи картки, вимити дошку, намочити губку, полити квіти і т. д..
6. Створюйте ситуації, в яких гіперактивна дитина може стати експертом. Це дуже гарно вплине на формування самооцінки дитини та на сприймання її в класі. Адже зазвичай, в силу своїх особливостей, такі діти стають «крайніми» у всіляких конфліктних ситуаціях, а тому завжди отримують догани.
7. І останнє, пам’ятайте, такі дисциплінарні міри, як окрики, погрози, принижування не покращать поведінку дитини. Швидше за все ви досягнете протилежного результату. Тому намагайтесь ігнорувати негативні моменти і заохочувати позитивні та частіше хвалити гіпердинамічних діток. Корекція їх поведінки зазвичай здійснюється за допомогою медикаментозних і психологічних корекційних програма
Публікація
Популярне
-
Урок позакласного читання Тема: О.С.Пушкін «Казка про мертву царівну та сімох богатирів» Вона була написана поетом у 1833 році, коли йог...
-
Твір за поемою Л.Українки "Давня казка" У творчості усіх видатних поетів завжди можна знайти твори, присвячені поетичному сл...
-
Блог учителя української мови та літератури Дем'яненко Ліліани Петрівни : Блог учителя української мови та літератури Шинк... : Блог у...
-
Тема. Павло Глазовий. «Найважча роль», «Еволюція». Основні ідеї творів, художні особливості гуморесок. Мета: опрацювати творчість...