Завжди цікаво

четвер, 10 вересня 2020 р.

Рекомендації (дистанційне навчання)

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ В РАЗІ ПОВТОРЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

1. Важливо, щоб учні мали чіткі інструкції до завдань та вільний доступ до навчальних матеріалів.

2. Учням і батькам набагато легше проходити дистанційне навчання, коли матеріали з усіх предметів розміщені на одній платформі. Педрада може ухвалити рішення про використання одного ресурсу.

3. У 2–9 класах можна використовувати “перевернутий клас” (коли учні опрацьовують навчальний матеріал удома, а на уроці практично закріплюють його).

Окремо є рекомендації, як дистанційно навчати іноземних мов (багато з цих рекомендацій – універсальні):

1. Методики викладання предмету за дистанційних умов залишається тою ж, треба лише адаптувати їх з урахуванням сучасних онлайн-інструментів.

2. Плануючи онлайн-уроки, варто пам’ятати, що менше означає більше. Адже кожна онлайн-активність імовірно потребуватиме більше часу, ніж зазвичай у класі.

3. На початку занять можуть виникати проблеми з підключенням, звуком, камерою, онлайн-інструментами тощо. Тому відведіть у плануванні час, щоби перевірити підключення. Також відведіть час на непередбачувані ситуації, як-от нестійкий інтернет, “зависання” програми тощо.

4. Оскільки учні звичні до роботи з підручниками, то доцільно пропонувати роботу з ними й онлайн. Проте активності треба видозмінити – точно не потрібно давати просто читати підручник чи слухати великі тексти під час відеоконференції. Замість цього ви можете попросити учнів прочитати чи прослухати текст до уроку, а на уроці обговорити й виконати завдання (перевернутий клас).

5. Щоб уникати ситуацій, коли один учень довгий час говорить, треба узгодити правила спілкування онлайн.

6. Не давайте учням одразу складні проєкти. Спочатку переконайтеся, що вони вміють користуватися онлайн-інструментами. Сплануйте кілька простих активностей, які мають на меті ознайомитися з роботою платформи. Наприклад:“Сесійні зали”. Попросіть учнів зайти у свою групу й разом із партнерами відповісти на короткий опитувальник “Знайомство” або “Зустріч після довгої перерви”.

  • Електронна пошта для спілкування. Почніть із короткого представлення або обговорення того, чим ви займалися від моменту останньої зустрічі дотепер. Переконайтеся, що учні знають про функцію “Відповісти всім”.
  • 7. Будьте гуманними:поєднуйте загальну та особисту похвалу; навіть коротке повідомлення на кшталт “Молодці! Впоралися з…” може сприяти підвищенню впевненості;уникайте негайних публічних виправлень, це можна зробити в приватних повідомленнях;узгодьте з учнями етикет щодо спілкування і співпраці онлайн, особливо щодо взаємовиправлення та взаємооцінювання.

8. Надавайте чіткі та покрокові інструкції. Давайте їх, не поспішаючи; переконайтесь, що всі зрозуміли завдання. Обговоріть з учнями мету активності; за можливості покажіть, що треба зробити / наведіть приклад; за можливості, додайте візуальну частину; обов’язково перевірте, як учні зрозуміли інструкції.

Адаптовані поради від Oxford University Press щодо використання сервісу WhatsApp (зокрема, функцій “текст”, “фото”, “відео”, “аудіо” та “смайлики”) (насправді месенджер може бути будь-яким):

1. Заповнення пропусків

Учень / учениця переглядає підручник і вибирає речення. Записує його в повідомленні, але пропускає одне слово, поставивши знак підкреслення (_) на його місці. Потім надсилає повідомлення однокласнику / однокласниці. Їй / йому потрібно надіслати у відповідь пропущене слово.

2. Речення з помилками

Учень / учениця переглядає підручник і вибирає речення. Записує його в повідомленні, але робить граматичну, орфографічну або лексичну помилку. Потім надсилає повідомлення однокласнику / однокласниці для перевірки. Їй / йому потрібно надіслати у відповідь виправлене речення.

3. Викресли зайве

Учень / учениця записує в повідомленні чотири слова, одне з яких відрізняється від інших трьох. Потім надсилає повідомлення однокласнику / однокласниці. Їй / йому потрібно надіслати у відповідь зайве слово й пояснити свій вибір.

4. Дистанційне інтерв’ю

Учень / учениця робить аудіозапис запитань, які хоче поставити однокласникам. Потім надсилає запис однокласникам за порядком. Вони також роблять аудіозапис відповідей на запитання.

5. Аудіощоденник

Учні / учениці роблять аудіозаписи розповідей про те, що вони роблять протягом дня. Прослухавши записи одне одного, вони можуть порівняти, якою мірою їхні заняття схожі чи не схожі.

6. 30-секундна відеопрезентація

Учні / учениці готують і записують 30-секундну відеопрезентацію на обрану тему й надсилають однокласникам або вчителю (щоби отримати відгук, – ред.).

7. Путівник

Учні / учениці записують коротке відео про місце, яке вони добре знають. Це може бути їхній будинок, мікрорайон, школа тощо. Разом із відео записуються коментарі.

8. Опиши процес

Учні / учениці вибирають добре знайомий процес, наприклад, приготування бутерброда. Фотографують кожний етап і описують його.

9. Роби те, що я кажу

Учень / учениця записує та надсилає однокласникам аудіоінструкції до дій, які потрібно виконати. Однокласникам потрібно продемонструвати розуміння інструкцій, записавши селфівідео дій, описаних в інструкціях.

10. Історія в смайликах

Учні / учениці вибирають чотири смайлики й надсилають їх однокласникам. Тим потрібно написати дуже коротку розповідь, яка містить усі чотири слова / поняття, які відповідають цим смайликам.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Публікація

VID 20231116184148 Гійом Аполлінер. Поезія

Популярне