Завжди цікаво

четвер, 19 березня 2020 р.

Контрольна 5 класу


клас   Контрольна робота №1.
 Повторення вивченого.
                                                  
Завдання змішаного типу.

1   1.  Виписати рядок, у якому всі слова – іменники.
   А)Столом, дивний,, пишатися,, сто;
   Б)Батьківщина, ліс, мати, гнів;
   В)тихий, веселий, веселитися, калина;
    
   2. Виписати рядок, у якому всі іменники записані правильно.
               А) теплою, глибокою, свіжою, польовою;
               Б) зеленою, пахучею, лісовою,земною;
               В) гарною, свіжею, красивою, справедливою.

   3. Поставити іменники в орудному відмінку однини й записати їх.
               Пісня, доля, душа, меч, осінь, любов, мати, міць, честь, молодь, круча.

  4. Записати подані слова, поставивши, де треба, мякий знак.
               Вчит…ся, граєт…ся, смієт…ся, одягаєт..ся, несеш…ся, читаєш… , пишеш…,
               мириш…ся, мучиш…ся, хочеш… . 

 5. Перепишіть, вставляючи пропущені е/є, и/ї.
                Навча…шся, пиш…ш, чита…ш, зна…ш, економ…ш, співа…ш, малю…ш,
                перенос…ш, бач…ш,слуха…ш.

6. Розподілити дієслова на дві колонки.
           1-а дієвідміна                                             2-га дієвідміна
        Працюють, носять, читають, підтримують, сидять, біжать, допомагають, живуть,
         співають,сплять.
7. Розподілити слова за частинами мови.
       1) ліс, зоря, студент, плакса;                                    а) дієслово;
       2) веселий, добрий, залізний, хоробрий;             б) іменник;
       3) написати, поважати, шанувати, знайти.            В) прикметник.
8.Виписати особові займенники.
    Садок, я, посадив, високі, тополі, він, виросли, червоні, троянди, ми, ходили, ви, чудовий, на, в, і, ти,  любити, Батьківщина, вони.

9.Написати твір-мініатюру, на тему «Осінній ліс» (4-5 речень). Виділити іменники, прикметники, займенники, дієслова (шляхом надписування).                  (4б.)





Для 7 класу


Правопис прислівників
Прислівники, утворені злиттям прийменників з іменниками, що пишуться разом (надворі, нагору, вдень), треба відрізняти від однозвучних сполучень прийменників з іменниками, які пишуться окремо: на дворі, на гору, в день.
Іменник завжди називає якийсь конкретний предмет, а прислівник вказує на місце, напрямок, час: нагорі— на горі, удень — у день, надворі — на дворі, укінці — у кінці, назустріч — на зустріч. Наприклад: Зверху цього не видно — З верху гори видно далеко; Знаю правило напам’ять — Якщо на пам’ять не покладаєшся, запиши.
Окремо пишуться ті прислівники, де іменник зберігає своє значення: до речі, на жаль, до вподоби, без упину.
Найчастіше вживаються в них такі прийменники:
без — без пуття, без угаву, без упину, але безвісти, безперестанку;
в (у) — в міру, в ногу, уві сні, у вічі, але впам’ятку, вгору;
з — з розгону, з переляку, з радості, але зсередини, зверху;
на — на жаль, на щастя, на добраніч, але нарозхват, нанівець;
під — під силу, під вечір, під кінець;
по — по суті, по щирості, по честі, але повік, поночі.
В окремих випадках прислівники й однозвучні з ним відмінювані слова з прийменниками можна розрізняти наголосом: набік — на бік, надворі — на дворі, навіки — на віки.
Разом пишуться:
Прислівники, утворені від короткої форми прикметника: допізна, замолоду, згарячу, зліва, помалу, сповна.
- Прислівники, утворені сполученням прийменника, крім по, з числівником: учетверо, натроє, вперше, спершу.
- Першою частиною яких є частки: де-, що-, аби-, ані-, чи-, як-, не-, ні-, що стають префіксамищотижня, абикуди, аніскільки, чимало, несхитно, нізвідки.
Запам’ятайте! У постпозиції частка що пишеться окремо від слова, з яким уживається: дарма що, хіба що, тільки що, поки що.
- Прислівники, утворені злиттям з іменником, який уже не вживається: навпростець, восени, дощенту.
- Прислівники, утворені від кількох основ: мимоволі, привселюдно, стрімголов, чимдуж, нашвидкуруч (на швидку руку).
- Прислівники, утворені сполученням прийменника із займенником: нащо, почому, внічию, втім, але за віщо.
Через дефіс пишуться:
- Прислівники, в яких повторюються основи: видимо-невидимо, ледве-ледве, близько-близько, сполучення синонімів чи антонімів: без кінця-краю, видимо-невидимо, більш-менш, часто-густо, тяжко-важко.
- Прислівники, утворені від прикметників і займенників із префіксом по- і суфіксами -ому (-єму), -и: по-українському, по-українськи, по-батьківському, по-нашому, по-твоєму, по-братерськи, по-літньому, по-доброму та від порядкового числівника на по-перше, по-десяте, по-четверте.
- Складні прислівники з частками -будь, -небудь, казна-, хтозна-, -тобудь-хто, де-небудь, казна-коли, будь-деде-небудь, так-то, казна-коли.
- Складні прислівники, утворені з двох прислівників: десь-інде, вряди-годи.
Окремо пишуться: прислівникові сполучення, утворені з двох іменників, іноді розділених одним або двома прийменниками: кінець кінцем, одним однараз у раз, рік у рік, сам на сам, час від часу, день у день, рука в руку, раз від разу.
Через два дефіси пишуться прислівники: пліч-о-пліч, віч-на-віч, всього-на-всього, будь-що-будь, як-не-як, хоч-не-хоч, де-не-де, коли-не-коли, як-не-як.
Перша частина пишеться окремо, а дві наступні — через дефіс у прислівниках: не сьогодні-завтра, без кінця-краю, з діда-прадіда, з давніх-давен.

Написання и, і в кінці прислівників:
- Після г, к, х пишеться инавкруги, мовчки, трохи.
- У кінці прислівників з префіксом по- після ж, ч пишеться ипо-вовчи, по-заячи.
- В інших — після ч — і: поночі, тричі

Карантин чи дистанційне навчання?

Карантин  чи  дистанційне навчання?



😷🖊️📖😀☎️
Карантин і навіть запровадження надзвичайної ситуації в деяких областях через поширення коронавірусу не залишили вчителям вибору – вони мають терміново, прискорено та екстремально підвищувати свою кваліфікацію і опановувати цифрову грамотність для дистанційного навчання своїх учнів. Тим паче, що розвиток ситуації в інших країнах дає зрозуміти – карантин з великою ймовірністю подовжать.







Картинки по запросу "карантин не інтернет"Картинки по запросу "навчання через інтернет"                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              




ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ

1. Важливо розуміти, що більшість батьків не мають досвіду дистанційного навчання та самоорганізації такого рівня. Необхідно підтримувати їх і налаштувати на те, що треба організувати саме самостійне навчання дитини, а не зробити завдання за неї. Але й завдання від учителів мають бути посильними для самостійного виконання дітьми. Чіткі поради та інструкції, доброзичливість і терпіння – запорука того, що батьки співпрацюватимуть з вами.
2. Цей пункт випливає з попереднього – не очікуйте, що ви миттєво вийдете на рівень усіх уроків за розкладом. Починайте з малого, поступово збільшуючи кількість (чи тривалість занять).
3. Добре, якщо у вас є попередній досвід будь-якого онлайн-спілкування з батьками. Електронні анкети, опитування, голосування у вайбері, вирішення загальних питань онлайн замість традиційних батьківських зборів – це все вам знадобиться.
4. Пам’ятайте: готуючи онлайн-уроки, ви маєте дати дітям лише найголовніше. Все другорядне треба відкинути. 
5. Ваш головний помічник – педагогічна свобода. Пам’ятайте, що вона передбачена новими Законами “Про освіту” і “Про повну загальну середню освіту”. Карантин – чудовий час навчитися нею користуватися. Оскільки вам необхідно вибрати найголовніше для дистанційних уроків – подумайте, що саме важливо дати дітям саме зараз? Переставте теми і спростіть завдання, враховуючи, що вас не буде поряд з дітьми, коли вони їх виконуватимуть.
6. Сучасні онлайн-інструменти – дуже інтуїтивні, тому навчитися ними користуватися можна легко і швидко. 
7. Але  у класі є кілька дітей, яких відвезли до бабусь, і там немає можливості займатися онлайн. Для таких батьків  дублювати завдання для батьків у вайбер  – сторінки підручника і завдання в робочому зошиті, бо це єдиний вихід.Та й це не 100%. що всі виконуватимуть завдання.
8. Коли учні мають розпочати чи закінчити виконувати уроки? Про це можно тільки домовитись, що всі завдання мають бути виконані до завершення карантину.                              

Картинки по запросу "дистанційне навчання це"                                



Минули перші дні карантину,  зв'язок часто відсутній. Часто нема інтернету, хоча мешкаю не в селі...😏😏 У такі моменти розумієш учнів.  
Картинки по запросу "карантин не інтернет"

Вайбер. Інстаграм.... тощо. Можливість спілкування у вайбері (назва не важлива) неймовірна. Важко дібрати епітети для позначення спілкування у вайбері, якщо викладаєш у 4 класах мову й літературу . Отже, логічно, що треба  писати в кожну групу окремо. Більша частина дітей відпочивають, можуть не звертати увагу на мої повідомлення.
 

 Деякі учні у вайбері записали своє ім‘я ієрогліфами (хіба вчитель не може запам'ятати всі ніки?). Семикласники хочуть писати приватно.На день понад 100 повідомлень із запитаннями... телефон божеволіє від фото й смс рівня «як у вас справи» до запитань по суті, як, наприклад, які риси характеру героя, виділити орфограми чи визначати художні засоби.            

 Теоретично відеоконференції можливі, але на практиці ж ти заходиш, бачиш 2-10 людей, хтось "завис". Пояснити потрібно всім... З'ясовано, що всім підходить, коли учні роблять фото виконаного завдання. 

Що робити, коли тобі 18 учнів пишуть, що вони не будуть працювати, бо поїхали до бабусі, а там ні зв'язку ні інтернету...


Навчання

   
Картинки по запросу "навчання дистанційно"

         Під дистанційним навчанням розуміється індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу.

Дистанційна освіта характеризується також як якісно новий, прогресивний вид навчання, що виник в останній третині XX ст. завдяки новим технологічним можливостям, які з'явилися внаслідок інформаційної революції, і на підставі ідеї відкритої освіти. В основу цього виду навчання покладено самостійну інтерактивну роботу учня.

Дистанційна освіта - комплекс освітніх програм, що призначені полегшити стратегію навчання, не залежну від щоденного контакту з викладачем, а засновану на кращому використанні самостійного навчання дітей.  Отже, дистанційна освіта є формою навчання, за якої переважає самостійне навчання з використанням сучасних технічних засобів трансляції інформації. 

Картинки по запросу "дистанційне навчання це"


Навчання реалізується завдяки поєднанню поштового, радіо-, телевізійного, електронного зв'язків,телефону за обмеженого безпосереднього контакту того, хто навчається, з викладачем або за повної його відсутності".

Картинки по запросу "дистанційне навчання це"

Публікація

VID 20231116184148 Гійом Аполлінер. Поезія

Популярне