Завжди цікаво

четвер, 19 березня 2020 р.


ПРАВОПИС НЕ, НІ З РІЗНИМИ ЧАСТИНАМИ МОВИ

В українській мові нені зі словами пишуться разом, окремо, через дефіс залежно від функції, яку виконують, – частка, префікс, частина кореня.


НЕ пишеться разом
ПравилаПриклади
з усіма частинами мови, якщо слово без не
не вживається
невгамовний, неволити, негайно,
непохитний, невдовзі, нестямитися,
незчутися, непритомніти, нехтувати
з іменниками, прикметниками, прислівниками,
займенниками, дієприкметниками (без залежного
слова), дієсловами, якщо додаванням не
утворюється слово з протилежним значенням
(яке можна замінити синонімом)
непокоїтися (хвилюватися),
неволя (рабство),
невисокий (низький),
неславити (ганьбити),
нездужати (хворіти)
з іменниками, прикметниками, займенниками,
прислівниками, якщо вони в сполученні з не
означають одне поняття
несподіванка, незбагненний,
неабиякий, немов
у складі префікса недо-, який означає дію, стан або
якість, що виявляються в процесах, ознаках
і предметах у неповній мірі
недоплатити,
недописаний,
недоліток
з дієприкметником, якщо він є означенням (а не
присудком) і не має при собі пояснювальних слів
незакінчений твір,
невирішені питання,
неспростовані факти


НЕ пишеться окремо
ПравилаПриклади
з дієсловами, дієприслівниками, займенниками,
числівниками, службовими частинами мови
не на жарт, не по собі,
не ти, не п’ятий
з іменниками, прикметниками,
прислівниками, дієприкметниками,
якщо до слова є протиставлення
не друг, а ворог,
не веселий, а сумний,
не глибока річка клекоче –
шумить зелений ліс
з дієприкметниками, якщо вони мають
пояснювальні слова
не засаджена квітами клумба,
ніким не визнаний автор
з дієсловами, дієприкметниками, прислівниками,
дієслівними формами на -но-то, які є присудком
праця не закінчена,
надворі не холодно,
не підходячи близько,
роботу не виконано
з прикметником, який має при собі займенник як
пояснювальне слово, прислівник із часткою ні або
слова далекозовсімаж ніяк
ні до чого не здібний,
нітрохи не цікава стаття,
далеко не досконалий сюжет
з підсилювальними прислівниками,
незмінюваними присудковими словами,
при словах, що пишуться через дефіс
не дуже, не зовсім, не можна,
не треба, не варт, не по-товариськи.



НЕ пишеться через дефіс
ПравилаПриклади
якщо вживається як префікс в іменниках – власних назвахне-Європа


НІ пишеться разом
ПравилаПриклади
у заперечних займенниках і прислівникахніхто, ніякий, ніде, нікуди, ніяк
якщо слово без ні не вживаєтьсянікчемний, нічліг


НІ пишеться окремо
ПравилаПриклади
якщо вживається для заперечення наявності
предмета чи ознаки, а також в стійких
словосполученнях без дієслова-присудка
ні краплини; ні се ні те; ні на макове
зерно; ні так ні сяк
якщо виступає повторювальним сполучником
із заперечним єднальним значенням
Не люблять кайданів ні слово, ні ідея
(М.Рильський)
із займенниками та прислівниками,
від яких відокремлюється прийменником
ні в кого, ні при чому, ні в скількох

Мова

Прислівник.
 Завдання в тестовій формі. Українська мова. 
1. Прислівниками є всі слова рядка
А пліч-о-пліч, опівдні, дехто
Б нарешті, вранці, казна-що
В усередині, без кінця, чий-небудь
Г збоку, завглибшки, ніколи
Д ніхто, звечора, анітелень
2. Прислівниками є всі слова рядка
А зокола, безперестанку, тут
Б по-угорському, будь-щю, щосереди
В догори, навмисне, навіть
Г почасти, пізно, перебиваючи
Д хтозна-де, сотня, безтактно
3. Прислівник є в кожному реченні, ОКРІМ
А Нестерпно бути мертвим за життя.
Б Ніде щиріше не співають, як на війні.
В Тут погідне сонце, а десь за горами вітер.
Г Ліс ще дрімає в передранішній тиші.
Д Глянь кругом себе — рай найкращий.
4. Прислівник є в кожному реченні, ОКРІМ
А І ось тихо розгортаються кущі.
Б Десь бриніла притишена пісня.
В Було нам добре, і було нам зле.
Г Обабіч шляху зеленіє озимина.
Д Часом блимне вогонь і зникне.
5. Прислівник виконує роль присудка в реченні
А Блідий ранок несміливо зазирнув у вікна.
Б Назустріч дівчині йшов велично лось.
В Сонце прокинулось пізно і зависло над лісом.
Г Маковейчику на серці просторо і легко.
Д Швидше і швидше котилися морські хвилі.
6. Прислівник виконує роль означення в реченні
А Дорога праворуч губилася в малиннику.
Б Допізна того вечора жевріло вогнище.
В Опівночі айстри в саду розцвіли.
Г Дорошенко випростався на траві горілиць.
Д Стрункі дерева стояли обіруч голі.
7. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
А швидко — швидше
Б холодно — холодніше
В погано — поганіше
Г добре — краще
Д низько — нижче
8. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
А часто — частіше
Б тихо — тихіше
В близько — близькіше
Г дорого — дорожче
Д яскраво — яскравіше
9. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
А сильно — сильніше
Б чисто — чистіше
В високо — вижче
Г мало — менше
Д солодко — солодше
10. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника
А багато — більше — найбагато
Б тяжко — тяжіше — найтяжіше
В товсто — товсше — найтовсше
Г струнко — стрункіше — найстрункішіше
Д глибоко — глибше — найглибше
11. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника
А зручно — більш зручно — найбільш зручніше
Б гаряче — більш гарячіше — найбільш гаряче
В довго — більш довго — більш найдовше
Г радісно — більш радісно — найбільш радісно
Д доволі — більш доволі — найбільш доволі
12. Літеру і треба писати на місці всіх пропусків у варіанті
А поноч.., дореч.., утрич..
Б заввишк.., заоч.., опівноч..
В укуп.., напівдороз… навік..
Г по-вовч.., навєсн.., удвіч..
Д у віч.., сьогодн.., безвіст..
13. Літеру и треба писати на місці всіх пропусків у варіанті
А по-ведмеж.., удвіч.., навтік..
Б навскок.., настільк.., нарад..
В докуп.., навкруг.., наспод..
Г нахильц.., інкол.., анітрох..
Д зовн.., мовчк.., по-китайськ..
14. Разом треба писати всі прислівники у варіанті
А по/польськн, на/вхрест, по/тиху
Б до/щенту, на/весні, в/основному
В з/висока, на/вшпиньки, уві/сні
Г на/гору, з/середини, по/іншому
Д за/панібрата, не/сказанно, у/день
15. Разом треба писати всі прислівники у варіанті
А ні/коли, на/впроти. з/вечора
Б на/рівні, під/ряд, віч/на/віч
В на/переваги, на/взнак, раз/у/раз
Г куди/небудь, з/ненацька, за/раз
Д без/упину, зо/зла, зі/споду
16. Разом треба писати прислівник у реченні
А Що/вечора дівчинонька в садочок виходить.
Б І блідий місяць на ту пору із хмари де/де визирав.
В У неділю вранці/рано поле вкрилося туманом.
Г Без ворогів можна в світі як/небудь прожити.
Д Один собі навік/віку в снігу заночую.
17. Разом треба писати всі прислівники у варіанті
А чим/далі, на/швидку/руч, спід/лоба
Б без/кінця/краю, поза/вчора, до/схочу
В до/гори, до/вподоби, попід/тинню
Г ані/трохи, без/упину, спокон/віку
Д над/вечір, на/світанку, на/четверо
18. Разом треба писати всі прислівники у варіанті
А на/шастя, на/виворіт, у/переміш
Б по/перше, від/давна, на/впростець
В з/висока, за/молоду, без/перестанно
Г в/цілому, на/пам’ять, по/всяк/час
Д у/п’ятьох, на/завжди, по/дитячому
19. Разом треба писати всі прислівники у варіанті
А мимо/хідь, на/яву, будь/що/будь
Б по/друге, на/вшпиньки, до/ладу
В на/сам/перед, на/чисто, за/видна
Г до/пізна, куди/небудь, перед/усім
Д до/віку, коли/не/коли, в/середині
20. Через дефіс треба писати всі прислівники у варіанті
А по/середині, по/київськи, по/третє
Б час/від/часу, коли/не/коли, як/не/як
В кінець/кінцем, вряди/годи, будь/де
Г сам/собою, повік/віки, такий/сякий
Д по/латині, по/дитячому, по/свійськи
21. Через дефіс треба писати всі прислівники у варіанті
А хтозна/скільки, ані/звідки, коли/небудь
Б по/братськи, по/маленьку, пю/твоєму
В десь/інде, все/одно, видимо/невидимо
Г по/нашому, по/трохи, по/мисливськи
Д рано/вранці, сила/силенна, зроду/віку
22. Через дефіс треба писати всі прислівники у варіанті
А з діда/прадіда, будь/ласка, по/синівськи
Б день/у/день, мало/помалу, ледве/ледве
В хтозна/куди, тет/а/тет, з давніх/давен
Г раз/у/раз, десь/не/десь, давним/давно
Д як/не/як, сам/на/сам, всього/на/всього
23. Окремо треба писати всі прислівники у варіанті
А сама/самотою, на/жаль, в/обмін
Б під/силу, по/переду, по/правді
В до/побачення, що/тижня, по/суті
Г до/речі, повсяк/час, у/стократ
Д за/молоду, без/кінця, з/переляку
24. Окремо треба писати всі прислівники у варіанті
А поза/торік, з/розгону, до/смаку
Б по/черзі, по/можливості, в/міру
В на/сміх, при/вселюдно, під/час
Г як/слід, натще/серце, за/кордон
Д у/ночі, до/сих/пір, до/останку
Картинки по запросу "михайло коцюбинський твір ялинка"

Трагедія дитини за оповіданням М.Коцюбинського "Ялинка"



Хлопчик Василько нетерпляче чекав Різдва. Він любив це свято, батько пообіцяв йому справжню ялинку! Хлопчик доглядав деревце, пестував його. Дуже скоро це зимове диво повинне було прикрасити оселю. Але через нестатки напередодні Різдва довелося продати лісову красуню — ялинку. Василькові було важко на серці, але хлопчик дуже любить батьків, співпереживає їм і згоден жертвувати своєю втіхою заради родини. Дитина ледве стримує сльози. І обличчя батьків теж сумні та похмурі. Це дуже хвилює хлопчика. Василько розмірковує про причину такого настрою рідних.
Зелена ялинка в оповіданні Михайла Коцюбинського ніби жива. Деревце по-своєму переживає ці драматичні події. Наприклад, ялинка радіє, коли бачить хлопчика та його батька. Коли ж деревце рубають, воно відчуває біль, лякається, як людина, дрижить, ронить зелену глицю.
Вирушивши в путь, Василько заблукав у лісі. Спочатку фантастична Краса зимової природи захоплює його, але потім ліс уже ввижається Василькові чорною стіною. Хлопчикові здається, що страховища простягають до нього руки. Багато пригод довелося пережити Василькові. Утікши від вовків, хлопчик дістався до свого дядька, а потім його знайшли батьки.
В образі Василька Михайло Коцюбинський переконливо показав моральні якості дитини, серед яких повага до старших, сміливість. Найважливіше, що хотів сказати письменник, — обов'язок кожної людини шанувати, любити, підтримувати своїх батьків.
Цей твір дозволяє читачеві насолодитися чарівними картинами природи, а також дізнатися про те, як живуть у злагоді добрі люди. Саме любов і злагода завжди допомагають подолати негаразди, які насилає на людей доля.

Для 6 класа

Контрольна робота (тестові завдання) Правопис прикметників 

 1. правильно записано суфікси прикметників у всіх рядках, окрім
 а) гарнесенький, чистісінький, вірнесенький 
 б) новесенький, вузенький, самісінький 
 в) більшенький, цілісінький, милесенький
 г) здоровенький, тонюсенький, білесенький

2. За допомогою суфікса -ов- утворюються прикметники від усіх іменників у рядку 
 а) метр, травень, дощ, нуль 
 б) пурпур, емаль, груша, край 
 в) парча, кварц, гроза, шовк 
г) калина, казка, поле, марш

 3. суфікс -зьк- пишемо у прикметниках, утворених від іменників у рядку
 а) Париж, Рига, Запоріжжя, Кривий Ріг 
 б )Острог, Франція, Кавказ, товариш
 в) козак, молодець, ткач, Луцьк 
г) студент, депутат, турист, каратист 

4. Не з прикметником пишемо окремо в реченні
 а) (Не)веселий і радісного зробить сумним 
 б) (Не)гожий день — вовкові праця 
 в) Дружній череді вовк (не)страшний 
г) (Не)надійний друг гірше недруга 

5. Усі прикметники пишуться з -нн- у рядку
 а) тума…ий, іме…ий, букве…ий
 б) невблага…ий, тьмя..ий, потомстве…ий 
 в) де…ий, благослове...ий, чаву…ий 
г) нездійсне…ий, свяще…ий, довгожда…ий

 6. Усі складні прикметники потрібно писати разом у рядку 
 а) вічно/зелений, жовто/грудий, науково/фантастичний 
 б) дрібно/листий, спортивно/оздоровчий, електро/ремонтний
 в) важко/атлетичний, військово/патріотичний, мало/досвідчений
 г) євро/інтеграційний, старо/український, південно/кримський творчі завдання 

7. Відновіть текст, уставляючи замість пропусків потрібні літери і розкриваючи дужки.

 У таємничім фіалковім мар__ві перед нами з (не)__великої висоти відкривається долина. Ми бачимо прохолодну зелень лугів, (сіро)__голубий туман, син__ві гори й (жовто)гарячий зріз каменоломні, на кудлатій від лісу горі, що раптом виникає перед нами на цій благодатній рівнині, чорніють останки (тисячо)__літнього замку. 

8. Складіть і запишіть речення, увівши в нього прізвище прикметникової форми відомого українського письменника. зробіть морфологічний розбір одного з прикметників. ____________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 
9. Напишіть твір-мініатюру (7—13 речень) на тему: “Весняний день”. використайте прикметники з вивченими орфограмами, підкресліть їх. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ___________

Д мова для 7 класу, укр.мова



Контрольна робота  з теми  «   Прислівник»
Тест
І Варіант
1. Прислівник це-
А) Самостійна частина мови, що означає дію предмета
Б) особлива форма дієслова, що виражає ознаку предмета за дією
В) незмінна самостійна частина мови, що передає ознаку дії,ознаку предмета або ознаку іншої ознаки
Г)незмінна форма дієслова, яка означає ознаку дії, ознаку предмета або ознаку іншої ознаки

2.У реченні прислівник найчастіше виступає
А) означенням     Б)обставиною     В)присудок         Г)підметом

3.Прислівники зі значенням ознаки предмета входять до складу всіх словосполучень рядка
А)розмовляти пошепки, кричати голосно,співати гарно
Б)спів уголос,стежка праворуч,розмова пошепки
В)спів для душі, борщ по-київськи, поводитись гарно
Г)пригріло по-літньому, поводитись гуманно, побачення наспіх

4.У реченні  Дмитро поспішав, очевидно, не поснідав прислівник виконує роль
А) присудок      Б)означення          В)обставина         Г)не є членом речення

5.Префіксально-суфіксальний спосіб утворено всі прислівники рядка
А)віднині, внизу, подекуди, пізно                 Б)навпаки,втроє, уперед,низько
В)по-іншому, віддавна, влітку,здалека        Г)набагато,взимку, ось-ось,взимку

6.Лексично-синтаксичний (злиття словосполучень слів в одне слово)всі прислівники рядка
А)натщесерце, горілиць, мимоволі         Б)запанібрата, лежачи,одночас
В)напомацки, горілиць,ліворуч                Г)   двічі, обіруч, мимоволі

7. Укажіть речення де є прислівник.
А) Тама добре, де нас нема.                  Б)Полонених відправлено в глибокий тил.
В)Уночі раптом похолоднішало.             Г)Добре слово кожному прмємне.

8.  Укажіть прислівники які  мають вищий  ступінь порівняння
А) найнижче,більш нижче,нижче               Б)більш тепло,швидше, дорожче 
  В)тепло, найтепліше, гірше                      Г)щонайменш,ширше, менш гірше

9.Укажіть речення де прислівник в реченні є обставиною
А)Надворі холодно.      Б)Навшпиньки виглядають жоржини через тин.
В)Карлос вибрав шлях направо.    Г)Я зранку полюбляю пити каву по-віденськи.

10.Можна утворити ступені порівняння від усіх прислівників рядка
А) гарно,корисно,весело, завзято                Б)рішуче,багато,щойно, далеко
В)глибоко,втроє, швидко,легко                     Г)дорого,голосно,одвіку,зручно

11.Виділене слово є прислівником у рядку
А)на/дворі  в Івана     Б)скаржитися на/пам'ять     В)з/гори лине пісня жайворонка

12.Видіоене слово є прислівником у рядку
А)в/горі чувся крик невидимого птаха   Б)в/горі проклали тунель
В)підійшли до/гори Ай-Петрі     Г)у справі покладайся не лише на/силу,а й на розум

13.Усі прислівники якісно-означальні в рядку
А)гарно,розумно,радісно, по-весняному      Б)нині, пішки, зранку,весело
В)вдало, гаряче,навмисне,спересердя         Г)спекотно,холодно, гірко, спокійно

14.Усі прислівники способу дії в рядку
А)завжди, вчора, по-англійськи,здалеку      Б)понині,одвіку, сьогодні,багато
В)гуртом,уплав,по-нашому,навприсядки      Г)мило,зозла,щороку, вгорі

15.Усі прислівники часу в рядку
А)зранку,віднині,навік,взимку           Б)сміливо,навесні, праворуч, позавчора
В)верхи,щомісяця,післязавтра,просто      Г)раптово,мізерно,переконливо,зопалу

16. Усі прислівники мети в рядку
А)навмисне,наперекір,напоказ,жартома              Б)дарма,зумисне,зопалу,згарячу
В)нашвидкуруч,всерйоз,тихо,ненароком              Г)на зло,мимохіть,давно,натроє

17.Пишуться НН у всіх прислівниках рядка
А)безумовн…о,навмисн..е,нестерпн..о           Б)сумлін…о,неодмін..о,шален…о
В)холодн..о,переконан…о,туман…о                 Г)без доган…о,незрівнян…о,впевнен..о

18.Пишуться Н у всіх прислівниках рядка
А)Впевнен…,сон…о,гуман…о,беззмін…о     Б)зажурен…о,поімен…о,зран…я
В)нещодавн…о,попід вікон..ю,шален..о     Г)ненавмисн…о,стомлен..о,несподіван…о





19.Через дефіс усі прислівники  та прислівникові сполучення слід писати в рядку
А) коли/не/коли, на/в/з/догін ,по/маленьку, у/наслідок
Б) ледве/ледве,врешті/ркшт, десь/не/десь, часто/густо
В)  по/своєму, по/одинці,аби/сь, ні/коли
Г)з/на/двору, на/в/проти, сам/на/сам, спід/споду

20. Через дефіс усі прислівники  та прислівникові сполучення слід писати в рядку
А)раз/у/раз, на/виворіт,без/вісти, на/тще/серце
Б) без/відома, без/жалю,день/у/день
В) казна/де,якось/то,будь/коли, десь/то
Г)будь/що/будь,аби/коли,в/далечінь

21.Разом усі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку
А)спід/тишка, чим/дуж,на/різно,по/части      Б)на/жаль,волею/не/волею,ані/куди
В)в/нагороду,то\рік,хтозна/що,казна/коли     Г)сам/на/сам, по/тихеньк,пліч/о/пліч

22.Разом усі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку
А)по/одинці,на/гора,до/речі,по/твоєму      Б)на/при/кінці,ліво/руч, до/дому,в/голос
В)у/продовж,під/гору,один/в/один,більш/менш      
Г)ось/ось,оба/біч,босо/ніж,по/перше

23.Окремо всі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку
А) без/сумніву, до/вподоби,в/міру,без/пуття      Б)по/двоє,до/завтра,на/зло,десь/то
В)до/нині,ані/куди,без/кінця/краю,хоч/не/хоч    Г)під/силу/на/зло, що/миті

24. Окремо всі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку
А) на/останку,без/упину,на/дозвіллі,с/тиха
Б)за/кордоном,з/краю/в/край,до/останку,на/віки,вічні
В)без/потреби,без/черги,до/долу,під/час
Г)на/видноті,в/роздріб,під/силу, до/пори































 Контрольна робота  з теми  «   Прислівник»
Тест
ІІ Варіант
1. Прислівник це-
А) Службова частина мови,яка відповідає на питання як?де?коли?чому?навіщо?
Б) особлива форма дієслова, що виражає ознаку предмета за дією
В) незмінна самостійна частина мови, що передає ознаку дії,ознаку предмета або ознаку іншої ознаки
Г)незмінна форма дієслова, яка означає ознаку дії, ознаку предмета або ознаку іншої ознаки

2.У реченні прислівник найчастіше виступає
А) означенням     Б)обставиною     В)присудок         Г)підметом

3.Прислівники зі значенням ознаки дії входять до складу всіх словосполучень рядка
А)читати швидко, кричати голосно,ліс навесні
Б)прийти засвітла,боротися споконвіку,надто щвидко
В)бігти підтюпцем,зробити так-сяк, збільшити вдвічі
Г)піти в інше село, зростали вкупі, поводитись по-доброму

4.У реченні  Борщ по-українськи – улюблена страва Михайла  прислівник виконує роль
А) присудок      Б)означення          В)обставина         Г)не є членом речення

5.Префіксально-суфіксальний спосіб утворено всі прислівники рядка
А)віднині, внизу, подекуди, пізно                 Б)ушосте,зблизька, попереду,допізна
В)по-іншому, віддавна, влітку,по-французьки    Г)набагато,взимку, ось-ось,взимку

6.Лексично-синтаксичний (злиття словосполучень слів в одне слово)всі прислівники рядка
А)знадвору,двічі,глибоко позаторік                         Б)напомацки, горілиць,ліворуч               
 В)напоказ,якнайкраще,позавчора,на півдорозі    Г) самохідь, мимоволі,босоніж

7. Укажіть речення де є прислівник.
А) Ранком дуже холодно                      Б)Полонених відправлено в глибокий тил.
В)Півні прокидаються ранком            Г)Добре слово кожному прмємне.

8.  Укажіть прислівники які  мають найвищий  ступінь порівняння
А) найнижче,найбільш нижче,найтепліше               Б)більш тепло,швидше, дорожче 
  В)тепло, найтепліше, гірше                                     Г)щонайменш,ширше, менш гірше

9.Укажіть речення де прислівник в реченні є обставиною
А)Коли-не-коли набіжить вітер,ударить тугою хвилею по верховіттях.                                   Б)Добре слово кожному приємне
 В)Карлос вибрав шлях направо.    Г)Я зранку полюбляю пити каву по-віденськи.

10.Можна утворити ступені порівняння від усіх прислівників рядка
А)рішуче,багато,щойно, далеко                    Б) гарно,корисно,весело, завзято               
В)глибоко,втроє, швидко,легко                     Г)дорого,голосно,одвіку,зручно

11.Виділене слово є прислівником у рядку
А)йти по/весняному снігу      Б)у/двох будинках          В)побачити в/останє

12.Виділене слово є прислівником у рядку
А)по/весняному тепло                                Б)най/краще  снодійне
В)підійшли до/гори Ай-Петрі     Г)у справі покладайся не лише на/силу,а й на розум

13.Усі прислівники кількісно-означальні в рядку
А)гарно,радісно, по-весняному                 Б)нині, пішки, напам’ять
В)дуже,трохи,натроє                                    Г)холодно, гірко, спокійно

14.Усі прислівники  місця    в рядку
А)завжди, вчора, по-англійськи,здалеку      Б)понині,одвіку, сьогодні,багато
В)гуртом,уплав,по-нашому,навприсядки      Г) там,звідти,вниз, вгорі

15.Усі прислівники часу в рядку
А)завжди,давно,вдень,зранку                     Б)сміливо,навесні, праворуч, позавчора
В)верхи,щомісяця,післязавтра,просто      Г)раптово,мізерно,переконливо,зопалу

16. Усі прислівники мети в рядку
А)дарма,зумисне,зопалу,згарячу                  Б)навмисне,наперекір,напоказ,на зло            
В)нашвидкуруч,всерйоз,тихо,ненароком           В)на зло,мимохіть,давно,натроє

17.Пишуться НН у всіх прислівниках рядка
А)безумовн…о,навмисн..е,самовідан…о          Б)сумлін…о,неодмін..о,шален…о
В)холодн..о,переконан…о,туман…о                 Г)числень..о,беззмін..о,востан..є

18.Пишуться Н у всіх прислівниках рядка
А)Впевнен…,сон…о,гуман…о,беззмін…о     Б)зажурен…о,поімен…о,зран…я
В)нещодавн…о,попід вікон..ю,шален..о     Г)зажурен..о,стомлен..о,несподіван…о





19.Через дефіс усі прислівники  та прислівникові сполучення слід писати в рядку
А) коли/не/коли, на/в/з/догін ,по/маленьку, у/наслідок
Б)по/їхньому,як/неяк,по/одному,тихо/тихесенько
В)  з/верху, по/одинці,аби/сь, ні/коли
Г)з/на/двору, в/середині, сам/на/сам, спід/споду

20. Через дефіс усі прислівники  та прислівникові сполучення слід писати в рядку
А)раз/у/раз, на/виворіт,без/вісти, на/тще/серце
Б) без/відома, без/жалю,день/у/день
В) віч/на/віч,по/друге, всього/на/всього
Г)вряди/годи,аби/коли,в/далечінь

21.Разом усі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку
А) чим/дуж,на/різно,більш/менш           Б)на/жаль,волею/не/волею,ані/куди
В)до/дому,до/щенту,на/при/кінці         Г)сам/на/сам, по/тихеньк,пліч/о/пліч

22.Разом усі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку
А)чим/скоріш,у/трьох,в/літку                 Б)час/від/часу,раз/по/раз,аби/куди
В)стрім/голов, чи/мало,хоч/не/хоч     Г)ось/ось,оба/біч,по/перше

23.Окремо всі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку
А) без/сумніву, до/вподоби,спокон/віку,на\бік      Б)під/силу/на/зло, що/миті
В)уві/сні, по/троє,до/сьогодні,на/радість
Г)ані/куди,без/кінця/краю,хоч/не/хоч   

24. Окремо всі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку
А) на/останку,без/упину,на/дозвіллі,с/тиха
Б)на/ура,на/льоту,по/правді,рік/у/рік
В)по/новому,без/черги,до/дому
Г)на/видноті,по/батьківськи,на/помацки





























Публікація

VID 20231116184148 Гійом Аполлінер. Поезія

Популярне