Завжди цікаво

неділя, 29 березня 2020 р.

Дистанційне навчання



Любі учні! Вітаю всіх із завершенням канікул і початком нового етапу дистанційного навчання!



              Як організувати дистанційне навчання та оцінювання. Досвід ...
Ви вже в курсі, що карантин продовжено як мінімум до 24 квітня (якщо ситуація не стабілізується, його буде, напевно, продовжено ще). 
Але зараз кожен повинен відповідально поставитися до своїх обов’язків навчання, учні – так само. Дистанційне навчання неможливе без вашої самодисципліни. Не думайте, що ваше навчання –суто ваша справа. Це справа також і ваших батьків, учителів… 

Коронавірус: дистанційне навчанняА зараз –  інструкція щодо роботи під час карантину, у якій є і відповіді на ваші можливі запитання.

           Чи обов’язкове дистанційне навчання? Так, обов’язкове для всіх без винятку.
            Що робити, коли нема інтернету? Телефонуйте вчительці.

                Де і як ми працюємо? Ми працюємо у вайбері кожного класу є інструкція. Уся комунікація (пояснення тем, надсилання відео, тестів, робіт, оцінювання)тут.

    
Перед тим як написати запитання, переконайтеся, що в інструкції чи у відео нема на нього відповіді. Будьте уважними й не перепитуйте те, що вже і так написано.
  
   Строки виконання завдань. Ви знаєте, що до кожного завдання є інструкція. Завдання зі «спізненнями» або не перевірятиму, або оцінюватиму нижчими балами.

 Відповіді на запитання щодо теми. У відеопоясненнях максимально точно коментуватиму навчальний матеріал та надсилатиму інструкції.


    

   Оформлення робіт. Якщо ви надсилаєте фото роботи, подбайте, щоб воно було не розмите і не затінене. 

Оцінювання. Усі бали, отримані до канікул, переведу в оцінки й виставлю в журнал після карантину (звісно, кожен буде знати свою оцінку). 


  Карантин – не канікули. Не гуляйте в людних місцях, сидіть удома, мийте руки й будьте здоровими! 
Із 1 вересня діти за бажанням зможуть навчатися вдома - 18000.com.ua

субота, 28 березня 2020 р.

Що читати





Маленький хлопчик Чарлі Бакет живе у бідності. Мешкає він разом зі свою сім'єю (мамою, татом, двома бабусями та двома дідусями) у маленькій дерев'яній хатинці на краю великого міста. Йому раз на рік — на день народження — дарують єдиний дарунок — маленький шоколадний батончик.

У цьому ж самому місті живе ексцентричний виробник шоколаду Віллі Вонка, який закрив свою фабрику для сторонніх очей 

Що читати підліткам. Список найкращих книжок


Дія роману розгортається наприкінці XIX століття. Немолоді вже брат із сестрою, Метью й Марілла Катберти живуть на фермі Зелені Дахи в селі Ейвонлі на острові Принца Едуарда, вирішують взяти із сирітського притулку в Новій Шотландії хлопця, котрий міг би допомагати їм у господарстві на фермі.

Зелені дахи, будинок розташований в Кавендіші

Але через непорозуміння під їх дах потрапляє не хлопчик, а руденька худорлява дівчинка одинадцяти років на ім'я Енн Ширлі. Розумна, жива Енн жадає бути всім у радість, вона дуже балакуча, але в той же час їй не подобаються власне ім'я, бліде обличчя, всіяне веснянками, і руді кіски. Нові батьки навсправжки беруться за її виховання. Разом з тим дівчинка росте, але в ній як і раніше залишаються її дитяча безпосередність і прямота.

В основу роману «Енн із Зелених Дахів» (1905) покладено дитячі спогади письменниці. У 1908 році книга вийшла у США. Успіх її був миттєвим і нечуваним. Марк Твен назвав руденьку героїню Монтгомері «найбільш зворушливою й чарівною дитиною художньої літератури із часів безсмертної Аліси».

   

                         Що почитати, які книги вибрати і які новинки книг 2019 року вийшли ...


Турюн Ліан «Аліса Андерсен на лаві запасних» (Переклад з норвезької – Наталя Іліщук, ілюстраторка – Наталка Гайда)

Аліса Андерсен не така, як більшість її однолітків. Вона любить роздумувати і вести довгі розмови наодинці з собою. Їй не подобається галас, надмірна увага і вискочки. Вона тихо говорить і соромиться. А ще її часто сковує страх.
Наближається закінчення навчального року, яке Аліса Андерсен зовсім не чекає так, як інші. А все через те, що останній дзвоник означає і шкільну виставу. Добре, що Алісі принаймні дісталася роль без слів. Про те, що вона є запасною на головну роль принцеси у виставі, Аліса й не думає. Адже дівчинка, яка грає принцесу, ніколи не хворіє! Аж поки випадково не падає і не робить собі шкоду. Тож Алісі доводиться вступати замість неї і опинитися у своєму найжахливішому страшному сні.
Десятка гарячих книжкових новинок, від яких віє весною - Блог ...Книга для дітей пригоди "Літо як літо" Книга 2 та "Гінці в ...
          




Новини ,Карантин



НОВИНИ ЗНО: КОЛИ ВІДБУДЕТЬСЯ ЗНО-2020?!! ВІДПОВІДЬ МОН / ZNOUA ...У зв’язку з продовженням всеукраїнського карантину до 24 квітня 2020 року проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання відтерміновується.
Після завершення карантину всі зареєстровані учасники зможуть  у звичному форматі пройти пробне ЗНО: попрацювати з тестами, що відповідають вимогам Програм, характеристикам і структурі сертифікаційних робіт основної сесії ЗНО 2020 року,  попрактикуватися в заповненні бланків відповідей, психологічно налаштуватися на проходження зовнішнього незалежного оцінювання та навчитися ефективно розподіляти час, отримати відповіді на такі запитання: що я знаю з певного предмета, який у мене рівень підготовки, скільки тестових балів я можу набрати під час ЗНО, що мені потрібно ще повторити?

Нові дати проведення пробного ЗНО буде повідомлено додатково.



Міносвіти скасувало ДПА для учнів 4 та 9 класів – новини ...           Цього року, у зв’язку з карантинними заходами, буде скасована державна підсумкова атестація для учнів четвертих та дев’ятих класів. Про це заявила у відеозверненні в.о. міністра освіти і науки Любомира Мандзій             


Якщо карантин завершується до 1 тижня червня 
В Україні збираються оголосити карантин у навчальних закладах ...Усі учні, окрім одинадцятикласників, закінчують навчальний рік наприкінці червня, після карантину для них проводять коригуюче навчання: вчитель ідентифікує теми, за якими є пробіли у знаннях, відчитує ті, які є критичними та вказує, що необхідно додатково доопрацювати вдома.
Випускники 11-х класів вчаться до кінця червня – коригують пробіли в програмі, готуються до ЗНО, яке стартує орієнтовно в останній тиждень червня і закінчується орієнтовно в середині липня, результати основної сесії стануть відомі наприкінці липня. Вступна кампанія розпочнеться на початку серпня.
Якщо карантин продовжується до початку серпня 
Учні, окрім 11-го класу, закінчують навчання наприкінці травня та отримують відповідні документи, у 2020-2021 навчальному році перший місяць навчання буде коригуючим - вчителі повинні будуть здійснити зріз знань, ідентифікувати теми, за якими є пробіли, та компенсувати їх упродовж першого місяця навчання. Навчальний рік 2020-2021 триватиме до кінця червня.
ЗНО для учнів 11-го класу стартуватиме в середині серпня і закінчиться до середини вересня. Вступна кампанія завершиться до середини жовтня, а навчання перших курсів розпочнеться на початку листопада. Навчання решти курсів розпочнеться з 1 вересня.







П.Глазовий



Тема. Павло Глазовий. «Найважча роль», «Еволюція». Основні ідеї творів, художні особливості гуморесок.

Мета:  опрацювати творчість П. Глазового; навчити аналізувати художні особливості гуморесок, проводити аналогії з власними спостереженнями; розвивати в учнів зв’язне мовлення, увагу, мислення, уяву, пам'ять, вміння робити власні висновки., іронічно та критично, з почуттям гумору сприймати явища навколишньої дійсності й самого себе; виховувати почуття любові, гумору, гумористичного ставлення до життя, праці, честі, людської гідності.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Обладнання: портрет Павла Глазового, твори письменника
Хід уроку
Сміх людський — чудесна штука.
Він — мистецтво і наука.
Він — в житті і для життя.
Від малого й до старого —
Всі ми любим щирий сміх.
Із потворного й дурного
Посміятися не гріх.
Добрий сміх не б'є, не мучить.
Він на світі жити учить,
Чим і бажаний для всіх
Шанувальників своїх.
У поета-гумориста,
В цьому впевнився вже я,
Мусить бути особиста
Сміхологія своя.

Павло Глазовий

І. Організація класу.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. 
Повідомлення теми і мети уроку.
 Заповнення таблиці Донни Огл.
З – що ми знаємо
Х – про що ми хочемо дізнатись
Д – про що дізнались і про що залишилось дізнатись




Категорії інформації, якими плануємо скористатись  (головні слова)
Глазовий в дитинстві
Д
Перші твори
Е
Гуморески
Є

Ж

Джерела, звідки будемо черпати інформацію
1) розповідь учителя
2) підручник
3)

ІІІ. Основний зміст уроку.
Вступне слово вчителя.
Павло Прокопович Глазовий народився 30 серпня 1922 р. у с. Новоскелюватка Казанківського району, Миколаївської області в сім`ї хлібороба. Вчився у Новомосковській педагогічній школі на Дніпропетровщині. Після закінчення педагогічної школи у 1940 р. був призваний служити в армії. Учасник Великої Вітчизняної війни. Після війни П.П. Глазовий навчався в Криворізькому педагогічному інституті, де його запримітив Остап Вишня. Письменник почав опікуватися подальшою долею талановитого юнака, подбав про те, щоб його перевели навчатися у Київ. 1950 року закінчив філологічний факультет Київського педагогічного інституту ім. О. М. Горького. У 1950 — 1961 рр. — заступник головного редактора журналу “Перець”, згодом заступник головного редактора журналу “Мистецтво”. Друкується з 1940 року. 
Невичерпними джерелами творчості гумориста є скарби живої мови, іскристі перлини народної мудрості. Гумор Павла Прокоповича – доброзичливий, веселодайний. Байкам притаманні дотепність й влучність. Чимало байок та мініатюр мають риси народного анекдоту. Творчість П.П. Глазового – життєдайна, вона є завжди відкритою сторінкою веселої вдачі українського народу, його доброго настрою. В 1968 р. був прийнятий в Союз письменників.  П.П. Глазовой зробив значний внесок і в дитячу літературу. Він автор 8 дитячих книжок. Перший лауреат премії  ім. Петра Сагайдачного 1996 р. Вагомий внесок П.П. Глазового в українську літературу відзначений орденом “За заслуги” (1997). Лауреат премії ім. Остапа Вишні 1988 року за книгу “Сміхологія”.
2. Виразне читання гуморесок 
(Текст читається фронтально. Учитель у момент зупинок задає питання.Утримується увага протягом усього читання тексту, зосереджується увага на деталях.

ІV. Підведення підсумків уроку.
«Квітка групи». Групам пропонується намалювати квітку, яка відображає склад учасників, що працювали у групі. Потім – підбиття підсумків уроку.
 V. Домашнє завдання.
-         Навчитися виразно читати, аналізувати й коментувати розглянуті гуморески П. Глазового.

Публікація

VID 20231116184148 Гійом Аполлінер. Поезія

Популярне