Завжди цікаво

субота, 21 березня 2020 р.


Опитування

😃 😉 😀    8 клас    😃   😊     😃

15 цитат из «Дон Кихота» Мигеля де Сервантеса

“Дон Кіхот”
1.     Автор роману “Дон Кіхот” (Мігель де Сервантес)
2.     З скількох частин складається роман? (з 2)
3.     У якому році побачила світ 1 частина роману, а друга? (1605 р.,
1615 р.)
4.     Справжнє прізвище гідальго (Кикоть)
5.     Дон Кіхот  жив у селі…(Ламанчі)
6.     Вік Дон Кіхота (до 50 добиралося)
7.     Що полюбляв робити Дон Кіхот? (читати рицарські романи)
8.     Ким уявляв себе Дон Кіхот (рицарем)
9.     Ким зібрався стати Дон Кіхот? (мандрованим лицарем)
10.   За кого заступився Дон Кіхот, виїхавши з корчми? (за бідного хлопчика-наймита)
11.   Вірний друг Дон Кіхота (Санчо Панса)
12.   З ким боровся Дон Кіхот, вважаючи, що то велетні (з вітряками)
   

Картинки по запросу "бароко джон донн"
“Бароко і класицизм
1.     Бароко – це художній напрям у мистецтві… (XVII ст.)
2.     Батьківщина бароко – це… (Італія)
3.     Українське бароко часто називають… (козацьке)
4.     Один з найвизначніших представників літератури англійського бароко – це… (Джон Донн)
5.     Джон Донн є творцем…(філософської лірики)
6.     Вершиною лірики Донна є збірка… (“Священні сонети”)
7.     До збірки увійшло… (19 сонетів)
8.     Головний осередок класицизму – це… (Франція)
9.     Головні ідеї класицизму відображено у …(трактаті Нікола Буало “Поетичне мистецтво”)
10.   Один з “Великої трійці” драматургів Франції XVII ст. – це… (Мольєр)
11.   Назва театру, якому Мольєр присвятив своє життя…(“Блискучий театр”)
12.  Яскравим зразком “високої комедії” Мольєра є комедія… (“Міщанин-шляхтич”)



Картинки по запросу "мольер міщанин"

Мольєр “Міщанин-шляхтич”
1.     Який титул мріє отримати пан Журден? (дворянський)
2.     Кого наймає пан Журден? (учителів)
3.     Яку науку відкриває Журден завдяки вчителю філософії? (він розмовляє прозою)
4.     Ім’я пані, до якої залицяється пан Журден? (графиня Дорімена)
5.     Граф, який  позичає  у Журдена гроші, вдаючи з себе справжнього товариша… (Дорант)
6.     Що дарує пан Журден маркізі Дорімені? (діамантовий перстень)
7.     Ім’я чесного і порядного хлопця, який залицяється до доньки пана Журдена… (Клеонт)
8.     Хто допомагає Клеонтові влаштувати розіграш з паном Журденом? (його товариш Ков’єль)
9.     Ким Ков’єль пропонує Клеонтові представити себе панові Журдену? (сином турецького султана)
10.   У кого “посвячують” пана Журдена? (у “мамамуші”)
11.   Кому належать такі слова: “От йолоп так йолоп! Другого такого й у цілому світі не знайдеш!” (Ков’єлю)
12.   Чи згодився пан Журден віддати заміж Люсіль за Клеонта? (Так)

Завдання літ-ра 7 клас



Літературний диктант 

„Життя і творчість А. Дімарова”



1. Місто, де народився А. Дімаров. (Миргород)
2. За гороскопом письменник... (Телець)
3. Чим займався Анатолій Андрійович після закінчення школи? (Був мобілізований до армії)
4. Фронт, на якому воював письменник. (Південно-Західний)
5. Назва першої збірки оповідань А. Дімаова. („Гості з Волині”)
6. Навчальний заклад, де Анатолій Андрійович навчався протягом з 19501951 рр. (Літературний інститут ім. М. Горького в Москві)
7. Термін навчання письменника у Львівському педагогічному інституті. (1951-1953)
8. Отримавши вищу освіту, А. Дімаров працював. (Редактором у видавництвах)
9. Творчий доробок Анатолія Андрійовича складає. (Кілька десятків томів)
10. Найулюбленіший жанр для письменника. (Історії)
11. Твір, який написаний А. Дімаровим у 1983 р. („Містечкові історії”)
12. Рік початку друкування творів письменника (1944р.)

Дімаров "Блакитна дитина"



А. Дімаров "Блакитна дитина"


Картинки по запросу "дімаров блакитна дитина аналіз"Деякі люди вважають, що писати для дітей — дуже лекга   справа. Але це не так. Писати для дітей — це дуже відповідальна і важка праця. Діти не будуть читати книжку, якщо вона нецікава.
А. Дімаров саме той письменник, який намагався писати свої твори для дітей цікаво і захоплююче. 
Повість читається з незгасаючою цікавістю, тому що в ній яскраво й виразно вималювані люди. Вони живі й справжні. Хіба не схвилюють читача бурхливі події у восьмому класі, хіба проблеми школярів тих далеких років не близькі учням сьогоднішньої школи? Питання честі, справедливості, безкорисливої дружби завжди актуальні.
Твори Анатолія Дімарова — багатогранні, різнопланові й, безперечно, не можуть не привернути Вашої уваги. Органічно переплітаючи трагічне з комічним, митець налаштовує на життєлюбство й оптимізм, стійкість, співчуття й добро. Ці морально-філософські категорії А. Дімаров зображує як найвищі людські цінності.
І насамкінець хочеться побажати Вам приємної зустрічі з правдивим і майстерним словом Анатолія Андрійовича Дімарова.




Тема: зображення хвилюючої події в житті героя — після закінчення семирічки він був зарахований до учнів середньої школи.
3.1.3. Ідея: возвеличення важливості навчання у житті людини, мрії матері і хлопця про можливість отримання ним в подальшому вищої освіти.
3.1.4. Основна думка: навчання — це благородна справа, яка робить людину грамотною, корисною суспільству.
3.1.5. Композиція.
Експозиція: закінчення героєм твору семирічки.
Зав’язка: мати з Толею вирушають у місто для влаштування на навчання до середньої школи.
Кульмінація: радість матері з приводу зарахування її дитини до середньої школи.
Розв’язка: зустріч матері і Толі із Сергійком.



Питаннями.

• Які труднощі були у Толі під час навчання?
• Чому герой твору вважає, що його мама безсмертна? («Хоч я давно вже вивчив, що земля кружляє навколо сонця, однак підсвідомо ще вірю в те, що весь видимий світ обертається довкола мами. Тож мама не може померти, бо це означало б кінець усього світу»)
• Опишіть приміщення, де жив герой твору. («І порізаний, подовбаний, зали-
тий чорнилом трудяка-стіл, за яким ми часто збиралися втрьох: я, мама й Сергійко. І ослони з міцними дубовими ніжками... І ніч-годувальниця та зігрівальниця... І пощербині миски та чашки, і понадкушувано дерев’яні ложки, якими так ловко їсти... І пузатий комод, потрісканий і обруднений... І зметений до самісінької ручки віник, який не раз танцював на наших спинах...») Про що свідчить даний опис? (Рівень життя людей)
• Якою була успішність у хлопця після закінчення семирічки? («В чорній клейончастій сумці — має свідотство про закінчення семирічки. Оцінки не такі вже й погані, хоч мама й твердить, що вони могли б бути кращими. Я теж з нею згоден, що могли б, але то вже не моя провина, бо не я ж виставляв усі ті оцінки»)
• Через що Толя заздрив Ванькові? («Ванькові судилася казкова доля: ходити у формі, курити «Казбек» і водити поїзди»)
• Чому Толя вважав, що йому гірше живеться, ніж Сергійкові?
• Якою побачив герой твору середню школу? («...Стояла посеред залізничного висілка, забудованого чотириквартирними дерев’яними бараками, що всі як один були схожі на пенали для ручок та олівців. Саме ж приміщення схоже на палац: двоповерховий величезний будинок з такими великими вікнами, що для стін майже не лишається місця...»)
• Що свідчить про знервований стан мами перед відвідуванням її з сином директора середньої школи? («Застібни верхній ґудзик... Він у тебе не застебнутий! Боже, а волосся! Та не крути головою, дай хоч трохи причесати... А вуха! Вчора ж мила... Хіба можна йти до директора з отакими вусищами? — Гляди ж мені: сидітимеш у директора — не човгай ногами... І руки тримай на колінах. І не крути головою, а дивись на директора»)
• Яке враження на хлопця справив директор школи? («...Невисокого зросту, бо над столом видно тільки його плечі й голову... Скільки живу, не бачив такої блискучої лисини. Вона була схожа на облуплену крашанку»)
• Що здивувало Толю у їдальні? («Я затискаю у руці дві виделки, дві ложки і дві чайні ложечки, що їх дав нам при вході сердитий на вигляд дядько. Та ще й попередив, щоб, коли будемо виходити, обов’язково здали іншому, тому, що стоїть навпроти. Не здамо — не випустять з їдальні»)
• Що уявляв хлопець перед смакуванням какао?
• Чому Сергійко не повернувся додому, а потайки поїхав разом з мамою і Толею до міста?



четвер, 19 березня 2020 р.

Характеристика героя

«МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ» ХАРАКТЕРИСТИКА ЖУРДЕНА 

Я, пан Журден – головний герой твору «Міщанин-шляхтич», намагаюся наслідувати дворян одягом, звичками, манерами. 

Мені притаманні такі риси характеру : марнославство (пихатість, гонористість) кмітливість. Якось я помітив, що кравець украв у мене тканину, хотів його вигнати, але самоприниження — по-рабськи. Тому зробив вигляд, що нічого не побачив. Трохи  простодушний — постійно позичаю гроші графу Доранту; довірливий — вірю всім похвалам Доранта. Для мене бажання стати дворянином – прекрасна мрія. Пристрасно бажаючи здійснити цю мрію,  ні про що не можу міркувати розсудливо, тому й дурять усі, хто мене оточує, в тому числі вчителі лінгвістики, філософії, танців, фехтування. Ще хочу засвоїти манери дворян, щоб зовні бути схожим на них. Ви скажете, що я посміховисько. Комічне полягає в зіставленні невиправної грубості не вченої людини, її наївного невігластва, вульгарності мови та манер – з претензіями на дворянську витонченість. Така ситуація викликає у глядачів сміх, але не презирство. Однак при всій пристрасті «одворянитися».Але я зберігаю свою живу натуру і залишаюся самим собою: даючи гроші в борг, бо завжди знаю їм рахунок; якщо мене розсердити, можу лаєтися і побити, забуваючи все великосвітські правила; вивчаючи науки,  вибираю саму практичну; веселу народну пісеньку; прославляю науку за те, що існують голосні й приголосні,  у захваті від того, що говорити вмію  прозою. Вірю, що гроші всесильні. Нещодавно кравець пошив мені одяг, це був шедевр (Ось що значить одягтися по-панському! »). Марнославство штовхає мене іноді на зайві витрати: почувши звернення «ваша милість», збільшую чайові помічникам кравця; ті, бачачи цю  слабкість, у міру зростання чайових зводять в «сіятельство» і навіть «світлість». Через те ж марнославство  відмовляю Клеонта, закоханому в мою дочку Люсіль. «… Дочка моя буде маркізою, а розлютили мене ще пущі, так я її герцогинею зроблю!»  Але дружина мене провчила, добре,що вона така кмітлива... Зрештою допомагала слузі Ковьелю влаштувати шлюб Люсіль і Клеонта, дотепно розігравши мене . 

Література, Іван Сила


Українська література
Картинки по запросу "характеристика іван сила"

Олександр Гаврош


1






2





3








4






5







6






7






8










9










10






11









12










13










14











15






1.Сценічне ім’я Івана Фірцака.
2.Прізвище героя твору О.Гавроша про пригоди українського  силача.
3.Прізвище жінки, що внесла заставу за Івана.
4. Івана тренував  доктор ... .
5.Головний герой твору – силач і ... .
6.Агент таємної поліції.
7.Країна, із якої родом Пацака Мацурі, з яким боровся Іван за звання найсильнішої людини світу.
8.Противник Івана, колишній поліцейський.
9.Прізвище прототипу  героя твору О. Гавроша. 
10.Прізвище  хлопця, якого Іван спас від розправи.
11. Країна, у якій силач переміг боксера Джебсона.
12.Що «прорекламував»  Іван  ненароком?
13.Із якого краю прибув головний герой твору?
14. Прізвище циркового імпресаріо.
15. Спортивний снаряд для підняття ваги у важкій атлетиці.
Картинки по запросу "іван сила"   Картинки по запросу "іван сила" Картинки по запросу "іван сила"






Фірцак

1.Агент таємної поліції.
2. Ім’я друга головного героя повісті «Неймовірні пригоди Івана Сили».
3.Сценічне ім’я Івана Фірцака.
4.На думку Івана, ... – це головне у житті.
5. Прізвище колишнього поліцейського, якого переміг Іван.

6. Прізвище першого тренера Івана.

Чемпіон

1.Одна із рис характеру головного героя повісті О.Гавроша «Неймовірні
     пригоди Івана Сили».
2.Прізвище міліціонера, якого переміг Іван.
3. Ім’я гімнастки, з якою одружився Іван Сила.
4.Брякус говорив, що його стихією є ... .
5.Прізвище українського силача, про якого створено повість «Неймовірні
    пригоди Івана Сили».
6.Місто, у якому народився О.Гаврош.

7. Ім’я карлика із цирку.


Публікація

VID 20231116184148 Гійом Аполлінер. Поезія

Популярне