Гумористичні твори
Самостійне виконання учнями контрольної роботи.
ВАРІАНТ 1
Початковий рівень
1. Автором байок „Щука”, „Муха і Бджола”, „Жаба й Віл” є
А С. Руданський
Б Л. Глібов
В П. Глазовий
Г І. Жиленко
2. Коли „Муха-ледащиця майнула у садок” („Муха і Бджола”)?
А восени
Б навесні
В улітку
Г взимку
3. С. Руданський є автором творів
А „Еволюція”, „Найважча роль”
Б „Свиня свинею”, „Гуменний”
В „Щука”, „Муха і Бджола”
Г „Заморські гості”, „Похвала”
Середній рівень
4. Короткий гумористичний твір, побудований на основі народного анекдоту, казки, приказки, у якому описано певний комічний випадок, — це
А гумореска
Б співомовка
В потішка
Г усмішка
5. Рядки
...Де ти не поткнешся
------------------------
Тебе ганяють скрізь:
Непрохана не лізь
взято із твору
А „Щука”
Б „Муха і Бджола”
В „Жаба і Віл”
Г „Свиня свинею”
6. З якої країни („Заморські гості”) „на Вкраїну прилетіли гості”?
А з Аргентини
Б з Канади
В з Англії
Г з Америки
Достатній рівень
7. Дайте визначення поняття „байка”. Доведіть, що твір „Жаба і Віл” є байкою.
8. Дайте визначення поняття „інверсія”. Наведіть приклади інверсії на основі співомовок С. Руданського.
Високий рівень
9. Напишіть невеличкий твір-роздум (7-8 речень) на тему „Чи добре, коли людина хитра? (за твором „Щука”)”.
ВАРІАНТ 2
Початковий рівень
1. Автором творів „Еволюція”, „Найважча роль”, „Заморські гості” є
А С. Руданський
Б Л. Глібов
В П. Глазовий
Г С. Чернілевський
2. „Муха-ледащиця майнула у садок” (байка „Муха і Бджола”), щоб
А „на травицю подивиться”
Б „на дерева подивиться”
В „на ряст, на квіти подивиться”
Г „на листя й кущі подивиться”
3. Чоловік із твору „Свиня свинею” ішов з
А роботи
Б церкви
В гостей
Г шинку
Середній рівень
4. У гуморесці „Заморські гості” порушено проблему
А рідної мови
Б любові до рідного краю
В любові до природи
Г гостинності українців
5. Рядки
...Дметься гірш,
Все думає, що стане більш.
Та й що, дурна, собі зробила?
З натуги луснула — та й одубіла!
взято із твору
А „Щука”
Б „Муха і Бджола”
В „Жаба і Віл”
Г „Свиня свинею”
6. Запорозькі козаки вміли з гідністю відстояти свою честь і не давали нікому із себе покепкувати — така ідея твору
А „Еволюція”
Б „Добре торгувалось”
В „Заморські гості”
Г „Запорожці у короля”
Достатній рівень
7. Складіть порівняльну характеристику Мухи і Бджоли з однойменної байки.
8. Дайте визначення поняття „алегорія” і розкрийте суть цього поняття на прикладі вивчених байок Л. Глібова.
Високий рівень
9. Розкрийте своє розуміння вислову Сміх — найкращий лікар (7-8 речень).
Немає коментарів:
Дописати коментар